Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Vil komme med et lite innlegg her.

Har en tråd ute på Ønskes Kjøpt, der jeg er ute etter et koffertlokk.

Torsdag 19 Juni får jeg en PM av en bruker under navnet Mari, jeg var stressa for å få tak i et koffertlokk, grunna at jeg skulle ha div deler til lakk i uka etter. På PM'en sa hun at hun hadde et, jeg ba henne sende en sms til meg med engang, fordi jeg hadde dårlig tid, seinere på kvelden fikk jeg en sms fra 920 34 730. Hun skrev på sms'en at hun kunne sende det dagen etter, bare jeg overførte penger, så jeg overførte 1000 spenn samme kvelden.

Dagen etter fikk jeg en sms der hun påstod at hun hadde sendt koffertlokket.

Dagen gikk, men ingenting kom i posten.

Så jeg begynnte å lure, har vel ringt minst 100 ganger nå, og sendt ørten sms, absolutt ingen svar, men det ringer på telefonen. På PM svarer hun heller ikke.

Nå har jeg fått PM fra 3 andre, som har overførte penger til denne brukeren for bmw deler. De har heller ikke fått noe som helst, og ikke noe svar.

Det merklige her er at nummeret som ble brukt, tilhører en Marius Løvseth, Rødrevveien 27, 7082 Kattem.

Det som sannsynligvis har skjedd her, er at denne personen har opprettet brukeren "Mari", og svindlet folk.

Brukeren ble opprettet 25 Mars i år.

Er det flere her som har blitt lurt av denne brukeren?

Eller vet hvem denne personen er.

Vi vurderer å anmelde svinet, eller er det noen her inne som bor i nærheten, og kan ta et aldri så lite besøk?

Har også blitt svindlet av denne brukeren. Overførte penger for en kam og en hjerne til M50b25, men har ikke sett noe til dette. Har prøvd og kontaktet personen flere ganger, både via sms og å ringe. Tar ikke telefonen, har prøvd å ringe med andre nummer også, å da har det hendt at han har sendt sms etterpå å lurt på hvem jeg er, så blir det stilt.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med HELTN!!

Skulle kjøpe en faceliftfront av han,når jeg fikk den så var den førsøk sveiset sammen, skulle følge med 2 spredere, men var bare med 1, han opplyste nå ETTER at jeg fikk pakka at den andre sprederen var knust.

Han skulle også sende med facelift fangeren uten bjelken, altså kun plasten, men denne sendte han ikke, pga at det koste mange 100 kr å sende den.Dette sa han ETTER jeg hadde ført over penger og han hadde sendt pakka.

Har prøvd å ta kontakt med han for å få han til å sende det som mangler, men er ikke interessert i å ordne opp. Så rødt lys til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og betalte for et komplett M535 eksosanlegg med Simons endestuss og nye div slanger til kjøleanlegg av Lokketor. Overførte pengene (500,- ekstra for at han skulle greie å sende det i posten), men har enda ikke sett noe til det nå ganske nøyaktig en mnd senere. Har mast og mast på fyren men nå er han nesten ikke å få tak i lenger. Ringte han på onsdag forrige uke og spurte om han hadde sendt det. Da var det sendt tirsdagen sa han. Spurte etter sporingsnummer, men det hadde han ikke. Nå er det onsdag en uke senere. Jeg har skjønt at ingenting har blitt sendt. Så nå trenger jeg hjelp. Hva bør jeg gjøre? Noen som kjenner til Lokketor? Har handlet med han før?

Jeg er frustrert da jeg burde hatt disse delene for flere uker siden grunnet EU...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og betalte for et komplett M535 eksosanlegg med Simons endestuss og nye div slanger til kjøleanlegg av Lokketor. Overførte pengene (500,- ekstra for at han skulle greie å sende det i posten), men har enda ikke sett noe til det nå ganske nøyaktig en mnd senere. Har mast og mast på fyren men nå er han nesten ikke å få tak i lenger. Ringte han på onsdag forrige uke og spurte om han hadde sendt det. Da var det sendt tirsdagen sa han. Spurte etter sporingsnummer, men det hadde han ikke. Nå er det onsdag en uke senere. Jeg har skjønt at ingenting har blitt sendt. Så nå trenger jeg hjelp. Hva bør jeg gjøre? Noen som kjenner til Lokketor? Har handlet med han før?

Jeg er frustrert da jeg burde hatt disse delene for flere uker siden grunnet EU...

beaklger det som er skjedd. innrømmer at jeg har vert ganske treig med å få sendt eksosen pluss slangene. har bare hatt altfor mye arbeid. men alt er sendt nå så er ingenting å bekymre seg for. skjønner det er frustrerende når du kun venter på eksosen for å gå gjennom eu kontroll. som avtalt tidligere sender jeg med noen ekstra småting for å gjøre opp for forsinkelsen. mvh tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i den siste tiden handlet med

gnmfr

|m0rten|

leif harald

monster11

Alle har vært helt topp!

Ekstra takk til monster11 som stolte på meg da eg ikke kunne betale på forskudd, og som sendte pakken likevel.

Og til |mOrten| som kjørte 1 time for å møte meg med sin vare.

Slikt er helt topp!

Thumbs up for alle! \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og betalte for et komplett M535 eksosanlegg med Simons endestuss og nye div slanger til kjøleanlegg av Lokketor. Overførte pengene (500,- ekstra for at han skulle greie å sende det i posten), men har enda ikke sett noe til det nå ganske nøyaktig en mnd senere. Har mast og mast på fyren men nå er han nesten ikke å få tak i lenger. Ringte han på onsdag forrige uke og spurte om han hadde sendt det. Da var det sendt tirsdagen sa han. Spurte etter sporingsnummer, men det hadde han ikke. Nå er det onsdag en uke senere. Jeg har skjønt at ingenting har blitt sendt. Så nå trenger jeg hjelp. Hva bør jeg gjøre? Noen som kjenner til Lokketor? Har handlet med han før?

Jeg er frustrert da jeg burde hatt disse delene for flere uker siden grunnet EU...

beaklger det som er skjedd. innrømmer at jeg har vert ganske treig med å få sendt eksosen pluss slangene. har bare hatt altfor mye arbeid. men alt er sendt nå så er ingenting å bekymre seg for. skjønner det er frustrerende når du kun venter på eksosen for å gå gjennom eu kontroll. som avtalt tidligere sender jeg med noen ekstra småting for å gjøre opp for forsinkelsen. mvh tor

Jeg tror desverre ingenting før jeg ser et sporingsnummer. Det kan du sende på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil få legge inn gode ord for Spiritus Sancti! Kjøpte ett sett med sota DE lykter fra Hella, til E30. Jeg tok sjansen på å føre over penger umiddelbart, og han sendte lyktene med en gang han fikk tid. Lyktene var også strøkne..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...