Mjørgen Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 (endret) Dette Var egentlig e12 prosjekt tåden men siden jeg ikke har noe prosjekt tråd på E28n tar jeg den med her Litt om biln: Original M535i ny i norge i 86. Har vært i mitt eie i 5 år nå Det som er gjort er: Hele bilen er ny lakkert over alt. Alt nytt i understell. foringer å stag. traverser er pulverlakert. tatt alt av rust montert kjørekomputer, og el vinduer foran og bak m5 skinn ny opptrekte dørtrekk m5 instrument demontert motor og pulverlakkert deler. nyrenoverte BBS RS 16" 8,5 brei foran og 10,5 bak justerbart understell nye baklykter Kvasskam 262 Dogleg girkasse (1gir ned) Glasstakluke er under montering:) Planer: Skinn setene er litt slitt så de skal jeg få sendt inn å trekt opp på nytt. Hentet meg en E12 i helga Har div planer for bilen men har ikke helt bestemt meg ka i ska jær med den enda om den ska vare mest mulig original eller om d bli motor bytte.. den ska vertfall lakkast opp att å sveise all rust med tia Bilen ska uansett senkes og på med BBS RS eller RC 090 Vurderer Alpina front fanger! Men dette blir ett langtids prosjekt så sjer ikje ting kvar dag da i he 2 e28 så treng litt tid æu E i vertfall storfornøyd med bilen t no;) Bilen e en original 528 fra 1976 eu ok t aug 2012 Bilder: Bilder fra da jeg hentet den Har også en original 745 ia 82 mod som desverre står uten motor. den skal settes istand når e12en blir ferdig D jeg har sett er at den har litt rust vet traversfestet på høyre bak og litt rust på d ene jekkfestet.. men finner nåkk mere, men d ser meget låvende ut heldigvis. motor rom og innersjermer er strøkne Endret Februar 26, 2015 av Mjørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Nais! E12 dåkk satsa på no asso? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 gratuler med flott bil, liker planene dine.. e12 er bös bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Så en fin bil du ha kjøpt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Nais! E12 dåkk satsa på no asso? hehe Hehe jepp! lugome bila far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Nåkken så veit om tuv godkjente senke sett t e12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 åhhhh, e12 lykke til med knallfint prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Splitterny Alpina front er nå bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 H&R leverer fjører til e12, med TUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Takk for svar! Ja er eneste plassen jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Gratulerer med e12 Blir nødt til å følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 e12 som er "the shit" for tiden virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Good shit da Lyst på en jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 E12 e e steik tøft d! Ikje e d mange att etter norske veia heller. Va ute å kjørte nåkken mil med den i går. Steika god bil.. gleda me t å få på alpina fronten og senket den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå