Gå til innhold

Ragnar Engesvik - tvedestrand

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til bedriften?

Han har en bil jeg er interessert i som jeg også fikk et finansieringstilbud på, men mannen er jo komplett umulig å få tak i.

Svarer ikke på telefon, Mail eller sms

Jeg er ikke interessert i å sitte på sørlandsekspressen fra Oslo uten noe håndfast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prøvet å Google, ja.

Problemet er at det er stort sett ingen som skriver på nett når det er noe positivt;)

Tenkte bare jeg skulle forhøre meg om bilen før jeg dro ned. Har ikke snakket med fyren før. Han sendte meg en sms tilbake første gang jeg ringte.

Men det er jo som sagt umulig å få tak på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å kjøpe bil av han for noen år siden, var komplett umulig å få tak i, ekstremt lite "imøtekommende" når man prater med han. Du får litt inntrykk av "ja, hva vil du?" "er interessert i den og den bilen" "ja." "hvordan er det med bla bla bla" " alt er strøkent"

Han har hatt noen gode tilbud, og jeg kunne gjerne kjøpt av han om det gikk an å få tak i han. Men har også hørt varierende erfaringer fra han , og kundebehandling er kanskje ikke hans sterkeste side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde jo heller lite med ragnar å gjøre, annet enn det som er konstatert, at han til tider har meget gode tilbud.

bilen jeg var ute etter var en 2000 530da full m pakke, bavaria prøvde lenge å selge den for 199 000, ragnar prøvd for 159, 149, og gikk til slutt for 139.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel si meg enig i det som blir sakt. Han er alltid billig og ødlegger markedet, men det er bra for de osm skal kjøpe.

Der jeg jobber prøvde vi å kjøpe en bil. Vi fikk aldri tak i han så vi ga opp. Du kan nok ikke belage deg på at det ikke er mye service hvis det skulle være noe galt med bilen(selger han egentlig med garanti?). Han tar jo knapt telefonene når man skal kjøpe... Vet man det så er det bare å kjøpe, er som tidliggere skrevet ofte veldig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...