SpiXi Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 ja blir det ja men lurer på om det bare blir lørdag og om jeg skal ta bilen ned på henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 da har jeg vert og kjørt litt med bilen etter jeg var på e30 meet. og det lekker olje som faen tror ikke den gamle m20 min likte helt og bli tyna rundt på rudskogen runde på runde men er heldigvis bare simringen til veiva og kammen som har gått da så nå lurer jeg på om jeg skal ta av skiltene på den, dra ut motoren og selge den og kjøpe meg en s50b30 og prøve og få det godkjent må bare skrape sammen litt mere penger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 S50b30 får du godkjent, skal på b32 godkjent også =) Hvis det ikke er mye stress å fikse det med motoren din nå, så ville jeg ha fikset den og kjørt den/cruisa imens søknaden blir behandlet, spart opp penger i mellomtiden, og når du får klarsignal fra BT, selge motor og kjøpe s50bxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 da har man vert på våler og kjørt etter en og en halv time med kjøring på lørdagen så så vel bilen fra at den ikke ville mer var 2 store flekker med olje under bilen så da var det bare og hive alt inn i bilen og sette kursen hjemover. så da blir det og ta ut motor i vinter så får vi se hva som finner veien i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 denne gromme e30n har jeg møtt en del ganger nå i det siste ved vøyenenga og tangen krysset osv , alltid lurt på om det var ett bimmers medlem og vips så poppa den opp her inne tøft. råtøff e30 som tar seg bra ut med bbs felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Møtte deg ved emma hjort krysset istad. Så veldig bra ut! Thums up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 haha er helt grei men må bare få kasta på m-tech 1 stylinga så blir den grom altid gøy og få tilbakemeldinger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Bilder fra kjøringa? Hvordan var det? Hvilken motor blir det? Husker den indikerte det på rudskogen...kjedeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 var drit kult og kjøre på bane igjen fint vær og bmw funka som F#"%. helt til den begynte og lekke olje igjen så tror det er på tide og pansjonere m20b25 snart men fikk kjørt i 1.5 time på bane på lørdagen da hva det blir oppi der vet jeg ikke 100% sikkert enda men det blir noe med 300hk+ verfall har noen bilder men får ikke lakt de ut :S skal prøve igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 s50b32 !!! (slå slipper vi å være stuck i 3 og 4 gir på Rudskogen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 hehe får se i vinter hva det blir noe nytt skal det bli verfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 da har jeg fått surra meg til og skrive en søknad til bt om motorbytte . så blir spennende når det kommer svar på denne håper de godtar motorvalget mitt [-o< eller har jeg ikke gjort en dritt med bilen i vinter gikk en smule lei i fjord av div olje lekasjer og sveising til det forsterka stabbstaget mitt bak knakk hele tiden. så her må jeg finne på noe lurt så det holder. men nå går det mot sommer og begynner klø litt i fingra for og få kjørt litt e30 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hadde ikke du kjøot turbomottor da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 jo hadde det. men den solgte jeg i fjord setter heller i noe som er orginalt med turbo eller s50b30 får se hva bt sier om søknaden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå