kabeldeigen Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Har montert inn Dynavin d99 android spiller, men får ikke lyd i subben.. 10 høytalere og sub i bilen originalt. Hva skjer? Noe jeg må koble om osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Har montert inn Dynavin d99 android spiller, men får ikke lyd i subben..10 høytalere og sub i bilen originalt. Hva skjer? Noe jeg må koble om osv? KAn vel styre subben separat på d99, er ikke bare denne som er slått av eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja, man kan det i menyen..Står på max, men fremdeles ingen lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 har du satt lyden på amplifier kanskje? da blir lyden helt forvrengt for min del iallefall.. eller at det er egen kabel til forsterker til sub'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tipper der man justerer sub volum på menyen er vel når man bruker PRE Out Sub utgangen på spilleren. Ingen egen kabel til sub, er kun originalt som ruler her Dette virket med original spilleren, har prøvd å koble av på forsterkerne,men da forsvant all lyd i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Ingen som vet...Er det noen som har lyd i subben etter de monterte Dynavin spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Subben vil ikke virke med Dynavin spiller, da denne ikke gir ut en "puls" for å starte subben slik som original spiller gjør... Da vet vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Remote'n liksom? :S den går det ann å dra mot kjørelyset bak eller noe evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Nei, ingenting med remote å gjøre..Noe lurifiks fra BMW sin side med tanke på signal/puls greier... Ikke vet jeg,fikk bilradiospesialiten til å høre rundt om ang sub/dynavin i BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 sier du at subben som jeg holder på å lage, og dynavinnen som jeg betalte 9250,- ikke vil virke? offda :< Ser at på min d99 så står subwoofer automatisk til -10. noe der kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Min sub fungerer fint mot dynavin iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 sier du at subben som jeg holder på å lage, og dynavinnen som jeg betalte 9250,- ikke vil virke? offda :<Ser at på min d99 så står subwoofer automatisk til -10. noe der kansje? Det at den står på -10, er at du kan stille utgangslinje signalet. Har prøvd og justert både på den,og inne på hovedmenyen. Men skjer nada.. Neida, eg tipper dynavin min også vil virke med ekstern forsterker og annen sub.. Det jeg har i bilen er original montert fra fabrikken, dvs 10 stk høytalere, forsterker og sub. Så jeg tipper din vil virke med det du skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Har du dsp eller? for det blir man informert om ved kjøp av dynavin, at det ikke fungerer opp mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Har du dsp eller? for det blir man informert om ved kjøp av dynavin, at det ikke fungerer opp mot Nei.. og vet at biler med DSP ikke vil virke på dynavin Må nok bare innfinne meg at original sub virker ikke med dynavin spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Halla. Fikk du fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå