Gå til innhold

Forsikring til E46 m3?

Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

kjedet meg litt istad. Et av spørsmålene som poppet opp i hue var hva vanlig forsikring på en e46 m3 er? :) Vurderer sterkt å kjøpe en e46 m3 coupe i fremtiden

Hva betaler dere og hva har dere i forsikrings bonus osv? + hvilken forsikringsselskap bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk søkefunksjonen på forumet, ligger allerede noen tråder om det samme spm :)

Men kan si jeg betaler ca 12-13000kr 70% 2. Året (Gjensidige)

Oj, der lærte jeg noe nytt; Søkefunksjonen :)! Men finner kun om e46'er generelt og ikke e46 m3.

12-13 tusen med 70% er ikke så ille? Er det snakk om ansvarsforsikring eller delkasko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der lærte jeg noe nytt; Søkefunksjonen :)! Men finner kun om e46'er generelt og ikke e46 m3.

12-13 tusen med 70% er ikke så ille? Er det snakk om ansvarsforsikring eller delkasko?

Hvem har delkasko på en m3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har delkasko på en m3?

Ble nesten litt sjokkert at prisen for å forsikre en m3 er så lavt!

Trodde den skulle være på minst 20 lapper++ for fullkasko, :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvor gammel vedkommende er. Jeg ser du er 19 år ut i fra profilen din, så du kan sikkert doble den summen og vel så det. Nå vet ikke jeg hvor mye bonus du har, men ja....

Sjekk med forsikringsselskapet ditt. Er ingen andre her som kan gi deg et bedre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisene varierer på kundeforhold og fordeler og postnr ditt... jeg betaler 8000 i året på min m3 i gjensidige 75%, var 22 når jeg kjøpte den for 3,5 år siden, å da betalte jeg 10.000,- med 70% i lyberg og partnere.

Kun full Kasko(hadde kasko eksklusiv i lyberg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvor gammel vedkommende er. Jeg ser du er 19 år ut i fra profilen din, så du kan sikkert doble den summen og vel så det. Nå vet ikke jeg hvor mye bonus du har, men ja....

Sjekk med forsikringsselskapet ditt. Er ingen andre her som kan gi deg et bedre svar.

Tenker selvfølgelig ikke å kjøpe en m3 som 19 åring, det hadde vært dumt :P

Lurte tilfeldigvis på hva vanlig pris for å få forsikret en e46 m3 ligger på :P Trodde i utgangspunktet at prisen skulle være skyhøy, men ut i fra det jeg ser og leser er prisen helt ok :wink:

prisene varierer på kundeforhold og fordeler og postnr ditt... jeg betaler 8000 i året på min m3 i gjensidige 75%, var 22 når jeg kjøpte den for 3,5 år siden, å da betalte jeg 10.000,- med 70% i lyberg og partnere.

Kun full Kasko(hadde kasko eksklusiv i lyberg)

Oj! Hvordan klarte du å få 70% som 22 åring?!

Har foreløpig ingen bonus, har ikke startet engang! Når bør man egentlig starte? Skal jeg forsikre 320ien min blir prisen utrolig høy! Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Hvordan klarte du å få 70% som 22 åring?!

Har foreløpig ingen bonus, har ikke startet engang! Når bør man egentlig starte? Skal jeg forsikre 320ien min blir prisen utrolig høy! Noen tips? :)

Det er best å begynne så tidlig som mulig.

Bytter du selskap hvert halvår stiger du med 10% bonus hver gang. Har gjort dette selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...