BMWE3452012v Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nye karrosseriet! Da er det vel på tide å lage seg prosjekt tråd da, etter mye mas fra folk Kjøpte en e30 320 2dørs sommer 2012, satt m50b25 i den og bilen virket hel å grei bortsett fra rust i buer og kanaler men nei, rust alle steder Planen når jeg kjøpte den var å gjøre litt med den og ha en sommerbil på skilt, men når gulvtrekket ble tatt opp så blei den planen lagt på hylla for å si det sånn!.. bak hjulbuer var det 5cm bredt med tec7 over hele, og det ser ut som det har gått med noen sånne tec7 tuber rundt om hele bilen... Det ble da 0 jobbing på den i høst, før jeg bestemte meg for å ta all rust og bygge driftevogn av den :D Gidder ikke å gjøre ting halveis, så da blei det full stripping og opp i vugge med den:) Bilder sier mer enn ord så..... over til det:) Som du ser her så er det mange JÆVLIG lure påfunn.....-.- ser ut som fjøra har vært knekt, og isteden for å bytte den så har gamle eier sveist på en umbrako bolt og sveist sammen fjøra igjen..... OFF....... Nok en tec7 klump... Kappa vekk stolryggen bak, så jeg kommer til rusta der, også skal jeg legge aluplater der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Mandag 4/3-2013 Sveist ferdig fester til vugge og klar for sandblåsing! Tirsdag 5/3-2013 Skrudd opp i vugga utafor sandblåsningshallen Sandblåsing!! Hadde ikke så god til på oss når vi sandblåste, så ble ikke helt ferdig, får se om jeg tar den med ned igjen og blåser resten kan hende jeg bare skraper hjemme Bil hjemme igjen i garasjen og klar for sveising Kjøpte meg også helt nytt sveiseapparat på TESS i julegave til meg sjøøl! superfornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Oisann, var litt rust å finne der.. får ha lykke til mes prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 åh fy, så mye rust ja.. Har selv tatt ett par pirutter med denne Kjenner gamle eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Skikkelig smart md den fjøra der:p følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Sykt bra pågangsmot her, rust er et hælvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 åh fy, så mye rust ja..Har selv tatt ett par pirutter med denne Kjenner gamle eiger Rust er lettere enn carbon har jeg hørt! ;D hehe, off må vel bare få det bort:) Å jasså det fungerte den til i allefall!! BN36023 er reg.nr på den:) Sykt bra pågangsmot her, rust er et hælvette Takk takk:) det eneste som ødelegger motivasjon til tider er at jeg ikke har isolert garasje, på det værste i vinter så var det -18 og da sto det dieselkanon på MEN! skal ikke klage, da tar det værtfall tid:) Skikkelig smart med den fjøra der:p følger med her! JA! føler det var lurt... Oisann, var litt rust å finne der.. får ha lykke til med prosjektet Ja, er nok en del:) Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Sykt bra pågangsmot her, rust er et hælvette Og takk! den tråden din har allerede gitt meg masse pågangsmot! Bare synd jeg fortsatt går på lærlinglønn, penga stopper det meste!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Fy faen her var det mye jobb! Ser du har begynt bra, så er bare å holde motet og moralen oppe å komme seg gjennom det Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Jaja, her har du jo litt å henge fingra i Lykke til, blir sikkert bra, til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 følger med her! stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Ser ut som du trenger en del motivasjon her ja, lykketil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Får si ifra hvis noen kommer over ei z3m bakstilling til en hyggelig pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 her var det litt å gjøre , men du starter bra ! følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Drøyt med pågangsmot på deg altså Ser ut som e30n er i rette hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå