Sjøbuse Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Radiator uten plast hadde vært no. Men den er til og med 98 da. Jeg har 99. Også er ikke radiator noe problem. De jeg kjøpte bilen av skaffer meg ny siden feilen ble oppdaget dagen etter jeg hentet bilen. Fikk varsel om kjøleveske dagen etter jeg kom hjem med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Du kan velge 99 - 2003 på samme siden, på den "rullegardinen" under bildet. Blir nok en slik på meg, dersom jeg en gang får lekkasje på radiator. Da får du og alu ekspansjonstank, og disse ryker jo hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Ok. Samme radiator på de første E65 også da eller? Prøve og skaffe alu om no mer plast ryker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Det ser slik ut ihvertfall. Ellers blander de bare med E39 540i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Det er jo mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulerer med ny bil, ser meget bra ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Takk for det. Eneste som mangler nå er en pdc sensor. Og få deaktivert dekktrykk varsel. Bytta radiator i dag også. Hadde et flott verktøy til lufteskruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Gratulerer med overgang til småbil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for det. Deilig med liten bil igjen ja. Så lett og parkere over alt. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Da var alpina gulvmattene på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 17 Mai bilde av ambasade bilen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Det siste bildet der var virkelig i sin helhet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 nice. hvor får man panser flagg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 De er kjøpt på europris til 45.90 for et par. Er til vinduene. Men blitt modifisert en god del. Vurderte orginale flagg til E 38. Men kosta no jævlig. Bare selve flaggstanga kost val nermere 1500 pr stk. Men må ha masse feste greier. Og borre hull i skjermene. Så droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå