Gå til innhold

Min E90 320D! Selges


etz
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen har du gjort det? Kjøpt us boksen, programmert? :)

Jeg kjøpte meg en Elight modul som det heter, der er det mye du kan tukle med av alt av lys på bilen. Synes den funker godt den. 

Her er link vist du skulle lure :) http://www.car-solution.de/en/component/virtuemart/bmw-3er-e90e91e92e93/elight-business-fuer-bmw-3er-e90-e91-e92-detail?Itemid=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Liten update på stereofronten! Bestilte meg en kasse hos Nautiluz her på forumet. Og kan ikke si annet en at jeg er suuperførnøyd! Anbefales til folk som vil ha det cleant i bagasjen :)

 

Gikk fra dette:

null_zps7b8435e8.jpg

 

Til dette:

null_zps47a3190a.jpg

null_zps5a6d9f3c.jpg

null_zpse19331ff.jpg

null_zps99f90acf.jpg

null_zpsbae9f24e.jpg

 

Kommer bedre bilder i slutten av neste uke da jeg er på jobb :)

 

Så vil jeg takke Nautiluz for en rydding å fin handel, å svar på alle spørsmål som hørte med :) Anbefales!

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har et problem med denne Elight module boksen som jeg har brukt til å få US Style. Den har plutselig sluttet og fungere, prøvd alt å til slutt blinket alle lysene på hele bilen så jeg turte ikke mer. Jeg synes også bilen blir kjedelig uten dette i fronten. Lurer på om noen har forslag til noe annet som kan fungere? Jeg tror ikke noen her oppe kan kode forutenom BMW selv, vet også du får kjørt us module, men vil dette fungere på bilen uten feil meldinger? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ops, ser nå at det er vilt med skrivefeil over her! Beklager det. Men ja, må vell se om jeg finner noen måte å gjøre det på .. synes bilen ble kjedelig i fronten uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...