kreastian Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Heisann!Nettopp hjemme igjen etter å ha henta meg ny bil. Falt for E30 denne gangen!Meeen det er en E30 318iA, 1990 modell med 25.000km på telleren.Ble kjøpt ny av en eldre mann i Tyskland som bare måneder etter omkom, det resulterte i at enka tok over bilen så den ble så og si bare stående. Eneste hun gjorde var å kjøre den til og fra service!!Senere ble den tatt inn i Norge, stått i BMW-samling på Hønefoss i noen år, så ble den kjøpt opp av en trivelig kar i Lier-traktene.Og nå har den falt i mine hender da det ble for lite plass nede i Lier.Kvittering på hver minste detalj fra start til slutt! Jeg vet t.o.m hvor mye denne eldre karen ga for den fabrikkny i 'DM-valuta'! Slenger med ett lite bilde fra annonsen.Som sagt, bare en liten teaser-tråd foreløpig, mer updates kommer fortløpende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Liker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Klenodium som det ikke finnes så mange av det her, hvertfall mtp kilometerstanden. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Fantastisk at det fortsatt finnes noen slike rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Gratulerer Kristian! får håpe den ikke lider samme skjebne som cab'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Takk for det Ja, helt nydelig bil! Kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Heisann! Da er jeg vel hjemme etter en strålende helg i Bud på GS-Bildeler sitt treff. Takk for kjempetreff alle som møtte opp! Fantastisk morro. Bilen gikk knirkefritt hele veien opp og ned igjen, også den komforten! Var ganske morro å se alle de lave bilene i rekka bråbremsa for dumper så kommer jeg putrende over! Etter treffet på lørdagen drev noen kompiser nede på brygga å knipsa litt bilder, så jeg svingte innom, "stjal" kameraet til en kompis og tok ett par. Here you go: Også ett par fra fotografen som var med oss oppover (takk til AJ Racing photography): Vi måtte jo selvfølgelig ta en runde med photoshop for å se hvordan bilen ville vært "totally slamm'd"! Pewpew! Det var det for denne gang, håper dere liker den lille teksten og de smekkre bildene! Nok en gang, takk for en kjempehelg på Bud! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Fantastisk nydelig E30 du har der altså Likte at du kom løpende ut med nye nyrer med samme du kom Tommel opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Fantastisk nydelig E30 du har der altså Likte at du kom løpende ut med nye nyrer med samme du kom Tommel opp!! Takk for det!! Haha, ja! Hadde ikke hjerte til å la den stå der med de stygge nyrene som var der, så da var det bare å kaste seg på shoppinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Superstrøken denna Kristian! Grattis igjen:D Hyggelig å hilse på igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 for et smykke av en e30. ta godt vare på den, er ikke mange slike igjenn i den standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Nydelig E30! Heldig med denne! Ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Superstrøken denna Kristian! Grattis igjen:D Hyggelig å hilse på igjen også Takk for det, Kenneth! Alltid like hyggelig! Håper dere kom dere vel hjem. for et smykke av en e30. ta godt vare på den, er ikke mange slike igjenn i den standen Takk for det! Ingen fare, denne snuppa er i trygge hender! Nydelig E30! Heldig med denne! Ta vare på den Takktakk! Ja, var det gitt.. Ble en ganske så spontan handling! Det skal jeg gjøre, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 På utkikk etter orginal-hjul. 4*100! Noen som har/vet om noen som har til salgs? Let me know! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Haha. You have to slam it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå