Gå til innhold

BMW E30, 318iA - 27.000km


Anbefalte innlegg

Heisann!

Nettopp hjemme igjen etter å ha henta meg ny bil. Falt for E30 denne gangen!


Meeen det er en E30 318iA, 1990 modell med 25.000km på telleren.
Ble kjøpt ny av en eldre mann i Tyskland som bare måneder etter omkom, det resulterte i at enka tok over bilen så den ble så og si bare stående. Eneste hun gjorde var å kjøre den til og fra service!!
Senere ble den tatt inn i Norge, stått i BMW-samling på Hønefoss i noen år, så ble den kjøpt opp av en trivelig kar i Lier-traktene.
Og nå har den falt i mine hender da det ble for lite plass nede i Lier.

Kvittering på hver minste detalj fra start til slutt! Jeg vet t.o.m hvor mye denne eldre karen ga for den fabrikkny i 'DM-valuta'! :grin:


Slenger med ett lite bilde fra annonsen.


mlz74y0bzvtacqczvqae.jpg

heok3iqycsxmpiuzmfir.jpg




Som sagt, bare en liten teaser-tråd foreløpig, mer updates kommer fortløpende! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

Da er jeg vel hjemme etter en strålende helg i Bud på GS-Bildeler sitt treff. Takk for kjempetreff alle som møtte opp! Fantastisk morro. :-)

Bilen gikk knirkefritt hele veien opp og ned igjen, også den komforten! Var ganske morro å se alle de lave bilene i rekka bråbremsa for dumper så kommer jeg putrende over! :)

Etter treffet på lørdagen drev noen kompiser nede på brygga å knipsa litt bilder, så jeg svingte innom, "stjal" kameraet til en kompis og tok ett par.

Here you go:

y1yusg7h52a18mq73z7x.jpg

5ohm79jgyropyioo1429.jpg

Også ett par fra fotografen som var med oss oppover (takk til AJ Racing photography):

kln2d7h6nyg23gkj2vfl.jpg

5rmw2uk40qiavehacpi3.jpg

Vi måtte jo selvfølgelig ta en runde med photoshop for å se hvordan bilen ville vært "totally slamm'd"!

7guxmen3kr27bpwcbas1.jpg

Pewpew! Det var det for denne gang, håper dere liker den lille teksten og de smekkre bildene!

Nok en gang, takk for en kjempehelg på Bud!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig E30 du har der altså ;) Likte at du kom løpende ut med nye nyrer med samme du kom :lol:

Tommel opp!! 8)

Takk for det!! :-)

Haha, ja! Hadde ikke hjerte til å la den stå der med de stygge nyrene som var der, så da var det bare å kaste seg på shoppinga. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstrøken denna Kristian! Grattis igjen:D Hyggelig å hilse på igjen også ;)

Takk for det, Kenneth! :-D

Alltid like hyggelig! Håper dere kom dere vel hjem. :)

for et smykke av en e30. ta godt vare på den, er ikke mange slike igjenn i den standen :)

Takk for det!

Ingen fare, denne snuppa er i trygge hender! :-)

Nydelig E30! Heldig med denne! Ta vare på den :)

Takktakk! Ja, var det gitt.. Ble en ganske så spontan handling! :P

Det skal jeg gjøre, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...