kevine30 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Har ikke orka å lakt ut så mye bilder og oppdatering her, for lite respons for at æ orka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 tøft! morsomt at bilen holdt hele treffet! er vel standar at det alltid er litt barnesykdommer? kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Så deg på frøya treffet. Sa ut til at bilen funket bra! Jeg var utover med min e46m3, jeg hjulkjørte så måtte ta det litt med ro:-P kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) dobbelt Endret Mai 21, 2015 av berge1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 fikk et problem når jeg tok min siste test tur før jeg dro på treffe var at dysene begyndte å tette seg IGJEN! så da renska jeg helle systemet igjen SKIKKELIG og en kompis dro til Tr,heim tidlig om morgenen for å renske dysene å flow teste dem der så da ble det gulle gått igjen! domme meg som kappa noen An slanger med Vinkelsliper når jeg bygde bilen for at andre jeg kjente gjorde det samme å der funka det men ikke her sitter som klister gummien inni slangan. eineste barnesykdommen jeg ha var kjølesystemet. må fjerne toppa på radiatoren og ha større ekspansjons tank. toppa på radiatoren spøta ut vann til ekspansjons tanken men sugde ikke tilbake igjen pga ventilen som sitter der! så rakk å bruke 1-2 par dekk før jeg den hadde spytta ut for mye vann og ble luft i systeme. men da var det bare å løfte bilen i bak kant å fylle vann å lufte men fikk nå brukt over 30 dekk og 140 liter med e85 fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Så deg på frøya treffet. Sa ut til at bilen funket bra! Jeg var utover med min e46m3, jeg hjulkjørte så måtte ta det litt med ro:-P Ahh, farge det var på den da? Fikk ikke sett på så mye biler der var så opptatt med e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 estroilblå. Fikk kjørt litt, men måtte være så forsiktig pga hjulkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Fått på ny felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 lest gjennom hele prosjektet nå, sykt rått prosjekt du har kevin, blir berre mer og mer gira på banebil bygg selv å gratulerer med sponsorer følger med prosjektet ditt videre, stå på! ble rått med de nye felgene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Bra du liker bygget Steinsviken ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Det har skjedd litt i det siste, gatebil å e30meet nærmer seg med storm skrit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 vurdere å selge lysten for e30 med skilter istede. ta kontakt ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå