Gå til innhold

Ørjan's Bagged e28 535i -


orjan66
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret :P noen forslag til hvilken type rød farge? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret :P noen forslag til hvilken type rød farge? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret :P noen forslag til hvilken type rød farge? :P

Nei faan er du gal? Du lakker ikke motor-rommet i en annen farge enn bilen, og heller ikke for å matche interiøret.

Det blir som om at jeg skal lakke motorommet mitt sort når bilen er grønn, eller grått med blå og røde fordi jeg har tenkt å bytte til alkantara interiør.

Heller lakk felgene i denn fargen.

Lakk i bilens farge så får du et strøkent motorrom.

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...