orjan66 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 ... Joachim S Hamar og tommyheimberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Noen som har en kvasskam å selge til m30 i bar stand? Og eksos manifold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 jepp, jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Har sand/glassblåste noen motor deler noe blir lakkert og noe aludeler polert opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Begynner å bli nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Går for bøst motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Kvasskam til b35 noen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Kvasskam til b35 noen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 skal se om jeg får knipsa ett bilde idag vært litt opptatt siste dagene serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 nice momo ratt, mangle bærre240¨n nu (((: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Fått renska nesten alt i motorommet nå, fjernet div fester som ikke skal brukes men får faan ikke av snekka (armen som går på staget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret noen forslag til hvilken type rød farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret noen forslag til hvilken type rød farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Jeg skal lakkere opp motorommet når jeg er ferdig med rust sveisinga å div små ting, men har lyst til å lakkere den i en annen farge en orginal fargen (dolphin gray) har tenkt på en mørk rød farge, som hadde matchet taurusrot interiøret noen forslag til hvilken type rød farge? Nei faan er du gal? Du lakker ikke motor-rommet i en annen farge enn bilen, og heller ikke for å matche interiøret. Det blir som om at jeg skal lakke motorommet mitt sort når bilen er grønn, eller grått med blå og røde fordi jeg har tenkt å bytte til alkantara interiør. Heller lakk felgene i denn fargen. Lakk i bilens farge så får du et strøkent motorrom. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå