Sjøbuse Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hadde av batteri. Ble koblet til igjen etter en liten stund. Senere på dagen starta jeg bilen og kjørte inn i garasjen. Ca 5 meter rett frem. Syns turtall var lavt. Ca 500 rpm. Dro på jobb dagen etter og bilen gikk greit helt til jeg ga på litt. Da begynnte det og rykke og nappe og bilen gikk dårlig. Virket som jeg tro inn gassen og noen satt og pumpet hardt på bremsen. Koblet av LMM. Og bilen gikk ca normalt. Kjørt litt med og litt uten LMM i noen dager nå. Uten er det så og si ok. Med så går bilen dårlig. Sliter med og få turtall over 3-4 tusen. Og virker som det er 70 hk i bilen. Hadde bånn gass i 70 sone og ble frakjørt av en japse suv av no slag. Har tatt diagnose på motor og sletta feilkoder. Men fortsatt like dårlig. Forslag til ting og gjøre før jeg prøver ny LMM til 4000 - 5000 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 vask den i rødsprit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Dytte hele LMM i rødsprit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 få vasket selve føleren inni. så legg hele skiten i rødsprit. er ikke så lenge siden jeg leste om dette her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Ok. Får prøve og bade den litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Du får en CRC spray ment for å rengjøre LMM. MAF cleaner tror jeg den heter. Ellers kan du jo prøve å ta ut lambdafølere for å sjekke om katalysator er tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Om kattene et tette, vil bilen gå som normalt bare ved å ta ut LMM da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Jeg pleier å rengjøre Llm en gang iblant,spyler den ren med en hel flaske startgass,mulig det er bedre å legge i rødsprit,er kattene dårlig så skal du høre tydelig at det er løse deler i dem hvis du banker med en gummiklubbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Fikk du kjørt ut hele registeret når du hadde LMM frakoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Bilen virker helt normal uten lmm. Får dratt ut turtallet helt. Stopper ikke ved 3-4000. Med LMM tilkoblet stopper turtallet ved 3-4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Ah, ja da er det nok ikke katter. Hadde jeg vært hjemme skulle jeg sendt deg en LMM for testing, men det er dessverre 5-6 uker til jeg kommer meg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Bilen virker helt normal uten lmm. Får dratt ut turtallet helt. Stopper ikke ved 3-4000. Med LMM tilkoblet stopper turtallet ved 3-4 Da har du svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Ja. Vet den er feilen. Var forslag til metoder og fikse den på istede for og bruke en halv lønning på å kjøpe ny jeg var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Fikk lest av feilkoder på verksted i dag. Fikk da sjekket mye mer enn hva jeg kan med min pc. Testet også bilen fra 11 - 99 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hva er delenr på lmm din da? Kan sende deg min om den er likens og du sender den relativt fort tilbake . Eneste jeg krever er å ikke få den defekte i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå