Laudrup Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Delene er rene og hele, kjøpt i Tyskland da dette er sjeldent å se til m30. Dette er ikke S38 varianten med trykk/temp-utgang. Men det kan bores og ettermonteres. Selges komplett for 2000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 2000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Opp opp. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Julegave til seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 sjeldent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ja Dette er forholdsvis vanskelig å få tak i, da det bare blei levert på 7-serie så vidt jeg vet. Er du interessert i dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 nja mulig intr, men ikke til den prisen dette kom vel i alle 535 utgaver av e28 og e34 ? sikkert flere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Denne varianten med stående filterhus kom ikke på e28 i hvert fall og jeg har aldri sett det på e34 heller, kun e32. Men det er mulig man kunne få det på e34. Prisen er satt til der den er for jeg mener det er verdt det, men du kan gjerne komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 har hatt to motorer jeg vei kom fra e32 735 og begge hadde den varianten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ja, det jeg har kommer ifra en 735i Mulig alle 735i hadde det, men så er det ikke heller flust av slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Selges billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Er dette huset brukt? Har ettermontert makan til dette i min 535 men den nedre ventilen er gåen så vurderer å bare sette inn vanlig å ta vekk oljenkjøleren, men om denne er forhåndsvis ny å i bra stand kan jeg kjøpe dette for en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Nytt vet jeg ikke om det er akkurat, men det er veldig pent brukt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Selge bare huset da? Kan du evt sjekke at begge ventilene er stramme så Di tetter? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg kan ta en titt på det etterpå, men prisen blir ikke ikke under 1000lappe da jeg vil selge det samlet. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå