donkalin Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 (endret) Ønsker kun deler i utmerket/strøken tillstand! aller helst i hente avstand men kan selfølgelig også kjøpe og få tillsent! Kommer til og oppdatere lista ettervært som jeg kommer på/oppdager ting. Håper dere skjønner at jeg ikke er laget av penger, så er ikke sikkert jeg har råd der og da, om dere kommer med tilbud til meg. - Deksel rundt brytere på sjåførstol (Har sport contour, med alle justerings muligheter om det er forskjell) x Deksel/topphatt til inv. låseknapp - Solgardin i venstre bakdør x Det lille hanskerommet på førersiden komplett med hengsler - Bmw emblem til rattet (Har m-sport ratt om det er forskjell) - Komplett verktøysett til bakluka, evt kan jeg kjøpe løst verktøy men husker ikke hvilke som mangler. x Automatgirkule med tre i midten og skinn på sidene evt helt skinn. - 750 b-stolpe deksler med tre og sort skinn - Håndtak til midtarmlene bak i tre - Koppholdere bak i tre - Leselys bak i tre - Askebeger bak i tre x Kupelyset foran med treverk - Midtre shadowline list til frontfanger uten skiltramme (usa list) x Alpina frontleppe evt replica - 750 trelist til seterygger - Grøftelys med sort innmat begge sider - Sort skinn midtarmlene foran uten telefon - Den plastramma rundt askebeger foran som sigtennern også sitter i, evt komplett. x M sport pedaler og fotstøtte - M sport pedaler til manuel, evt kun en til clutch/brems (skal moddes på parkbremsen) - Sort skinn mitdkonsol - Sort skinn nedre del dashbord med hanskerom osv - Org lommelykt i hanskerom med lader - Nedre del av bakluke/skilt holdern eller hva jeg skal kalle den Endret Juli 25, 2014 av donkalin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 De 2 første punktene tror jeg er billigst å kjøpe nytt. Den lista til framfangeren også. På alle de andre punktene hadde jeg villa sjekka på ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 De 2 første punktene tror jeg er billigst å kjøpe nytt. Den lista til framfangeren også. På alle de andre punktene hadde jeg villa sjekka på ebay.de Har titta litt, blir nok og handle en del fra ebay! tenkte bare det var vært et forsøk her først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Midtarmlene foran, hvor mye vil du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Midtarmlene foran, hvor mye vil du ha for den? Du ser at det er en ønskes kjøpt annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 har hanskerommet til v.for rattet. strøken stand skal være. send meg pm om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 hei har alpina emblem til panser om det er interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Fått tak i noe, men fortsatt mye på lista! setter x foran det som er innkjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå