Mortenn200 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Fikk opp melding i displayet i dag at det ikke var kontakt med pdc... så plutselig funket den igjen, så neste oppstart igjen får jeg samme beskjed. noen som har vært borti dette? om det kan være dårlig batteri som gjør at jeg får et lite spenningsfall v/oppstart? fikk opp i display for en tid til bake " battery discharge", men forsvant igjen.. Aktuelle bilen er en 2010 e61 520D. legger ved et bilde av meldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Husk å søk på forumet før du poster ny tråd (forumregel) Ligger haugesvis av slike poster i E60/61 tråden. Trykk på P knapp, gå utav bilen, lytt til alle sensorene, de ska lage en gnisse lyd, hører du en mindre/ingen gnisse lys enn de andre så er den sensoren i ferd med å ryke. Er alle intakt og synger like fint har du muligens kabel brudd bak ved kollisjons bjelken (som kan slå av systemet av og til) der ligger en dum skjøt. Dette er mest sannsynlig når du sier du får feilmelding av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja, bakfangeren har vært opplakkert, så den har sikkert vært av.. Tenkte på hvis noe hadde kommet i klem.. Men da er vel verkstedet ansvarlig ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Ville hørt medverkstedet ja, be de ta av fangeren å sjekke. Det henger en skjøt på kollisjons bjelken, dårlig plassert spør du meg og kan lett lage krøll vist fangeren tas av og på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå