olchristian Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Nye dekk bak og foran 235 på 10'' og 215 på 9'' ble fett stuk syntes jeg! m speil er på, valsa en del og kutta vekk litt plastikk i innerskjermen bak (subbing) så nå skal den bare litt mer ned framme og litt små endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 har vært litt lade problem med bilen så tokk ut dynamoen og skal bytte lade regulatoren og for håpe det er løsningen.. ny regulator ligger på 300-600kr i forhold til ny dynamo som fort blir 4000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 litt flere bilder av bilen? med felgene fra forskjellige vinkler?? ser ut som du blir nye yndlings gutten på nærmeste dekk butikken i årene framover med den cambern der bak så veldig bra ut det jeg klarte og se hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 litt flere bilder av bilen? med felgene fra forskjellige vinkler?? ser ut som du blir nye yndlings gutten på nærmeste dekk butikken i årene framover med den cambern der bak så veldig bra ut det jeg klarte og se hvertfall Blir masse bilder når jeg går fiksa dynamoen! Har ikke kjørt bilen med de nye felgene omtrent! Så derfor ingen bilder enda! Freakshow og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Bimmer Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Gi mæ meir bildaaaa !!! :D :DAnbefale forresten gruppa mi på facebook:BMW E46 NorgeogBMW E46 Norge - Kjøp og Salg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Gi mæ meir bildaaaa !!! :D :D Anbefale forresten gruppa mi på facebook: BMW E46 Norge og BMW E46 Norge - Kjøp og Salg Det kommer, det kommer! Er medlem på salgs gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Dynamoen er fikset, var som jeg trodde en laderegulator så ble en del billigere en ny dynamo! så fikk satt på delen og prøvd litt. subbet i metalklips på baksjermen og litt plastikk noe som er tatt vekk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Var ute og knipsa noen bilder med to kompiser, ble veldig bra syntes jeg! hare4 og Durochris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 CLEAN!!! olchristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Så jævlig bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 hwy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Fin bil, kledde 95-felgene veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Tusen takk! Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Da er bilen til salg! Nylig byttet bremser og hjullager bak! I tillegg er det akkuratt godkjent senket i vognkortet! Bilen selges pga av flytting til høsten.. Mer info på melding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå