K-E Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 fant deg ikke på gs-treffet så bilen da. så ganske så pen ut den.Beklager! Jeg fant ikke bilen din engang. Kom du sent? Kan ta et par bilder i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Fra baksetet: Inn bagasjeromsluken (strømkablene er normalt stripset i hattehyllen og dermed ikke synlige) Rett bakfra, forsterkeren ligger oppå: Luken over reservehjulsbrønnen kan åpnes helt: Kassen er festet i hattehyllen med stålbraketter og vingeskruer: Utforingen som skaper avstand mellom bakseterygg og element, samt god tetting: Om jeg skulle ha bygget en ny kasse, så hadde jeg bygd den tilsvarende, bare bredere, slik at den dekker hele bredden av bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Han kom litt sent. Bilen stod ute på veien langs verkstedet. Ca her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Stemmer de, kom ikke før 12 trur jeg så fikk ikke plass innpå plassen.. Takk for bildene, k-e. Da har jeg noe å sikte etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 X5en er :o Selvfølgelig du som bestemmer men hadde betalt mer for kvalitet, det blir veldig pent og kommer til å høres mye bedre ut enn noe man kjøper ferdig i butikken. Blir som sagt veldig pent og kommer til å høres bra ut Tror heller ikke at det blir så mye dyrere , kan jo alltids sende han mail Rart med det, hjemme så har jeg et rimelig dyrt heftig anlegg men i bilen så gidder jeg ikke å bruke så mye på det Kanskje interessen kommer om det faktisk er noe å oppnå... Føler jeg har brukt nok penger på bilen igrunn og skjø :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Sikkert nytti info her også. http://bimmers.no/topic/650940-bygge-stereo-i-e38/?hl=%20anlegg%20%20e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå