Gå til innhold

Ryddig 523i m/manuell selges


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnet endret livssituasjon selger jeg nå bilen jeg har styra med siden i vinter..

 

 

Kjappe facts: 

 

1996 modell

324.000km

EU-godkjent til 31.05.2016

Gratis omreg
Manuell

Stoffseter
AC virker

Ingen varsellamper, ei heller jallaløsninger for å fjerne f.eks airbaglampe.

Nye sommerdekk

Meget gode Nokian Hakka vinterdekk

Nye dempere

Nye fjører

Nye bærearmer

Nytt hjullager

Nye bremseskiver/klosser

Nye viskere

Nye raklestag

Nye frontlyktglass

Nytt batteri

Nye ABS-følere

 

Oppdaterer når jeg får bladd meg gjennom kvitteringsbunken..

 

Veldig ryddig E39, den er ikke blant de best utstyrte men den er urørt av ungdommelige hender. Det vil si at en får en bil uten alskens jallaløsninger, budsjettstyling/tuning og generelt årevis med feilprioriteringer. Her er kjøreglede og komfort i fokus.

 

Selvfølgelig bærer bilen noe preg av 324.000km på veien, men i mine øyne er den langt bedre enn snittet. Her får man en meget komfortabel cruiser med manuell girkasse og iskald AC for "småpenger". Motor går silkemykt, kassa er som ny.

 

Negativt:

 

Mangler lokariskjermer foran

Førersete noe slitt

Noe rust på de "faste" plassene, men langt ifra noe rustholk.

 

 

Har egentlig ikke lyst, men denne må altså bort.

 

Pris: 25.000,-.

 

 

Bedre bilder kommer..

 

DSC_0191_zpsb0d6m4me.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!


Jeg lover å ta skikkelige bilder i morgen, av både interiør og eksteriør :)

Interiøret er veldig bra, spesielt km-stand tatt i betraktning. Stoffet i førersetets sittepute er slitt, ellers er den veldig hel og fin innvendig. Svarte lister, ingen aftermarketmods bortsett fra uoriginal spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg følge med på tråden i morgen. At setene er slitte går helt greit. For min del kan de gjerne være helt utslitte, så kan jeg prute litt  :P.

Det viktigste er at bilen er i god stand og at det ikke er noe mekanisk arbeid som må gjøres omgående eller slitedeler som må byttes om kort tid. Ikke kan jeg skru (enda) og ikke har jeg penger til deler. Også må den selvfølgelig være EU-godkjent. Et evt. bilkjøp vil bety at jeg har skaffet meg min første bil ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ikke ta salgsbilder: http://s50.photobucket.com/user/MR2Nytern/library/E39Salg

 

 

Makan til dårlige bilder og møkkete bil.. Legger de ut læll da jeg rett og slett ikke har tenkt meg ut mer i dag. Troor jeg.. Fyker til Tyskland om noen uker og planlegger kjøre denne hvis ingen slår til innen avreise. Stryk ryddig fra førsteposten forresten, nå er'n rotete.

 

 

Edit: La ved en video og.

 

 

Edit2: Dette er nok mer bil for penga, ser vanvittig bra ut.. 

 

http://bimmers.no/topic/786871-pen-520i-selges/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ihvertfall ærlige bilder  :P. Bilen din så veldig pen ut med facelift-lyktene, hvorfor skiftet du dem? Kilometerstanden, bulken og driftskostnadene til en 523i er det som skremmer meg litt og får meg til å tenke at dette kanskje ikke er riktig bil for meg nå. Samtidig så tenker jeg at dersom bilen din er i god stand skal det godt gjøres å finne en morsommere kjøremaskin til den prisen..

Men takk for bilder (:!

 

Har vært i kontakt med Kennethe34, han har allerede snakket med noen som vil se på bilen så den er kanskje solgt allerede.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...