sigurd_E34 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 (endret) Hei, har en masse E34 deler jeg ønsker å selge. Noen av delene har jeg lett tilgjengelig, men resten er fremdeles montert på en bil. Starter derfor med å legge ut det jeg har tatt bilder av. Delene kan hentes i Drøbak, liten halvtime syd for Oslo. To dører til E34. Dørene er svarte, men vet ikke fargekoden. Begge har elektrisk heis, men har ikke testet disse. Dørene ser ganske greie ut, da de har lite rust, men ville nok kun brukt disse for deler. Pris 300kr for begge To helt nye bakfjærer til E34. Passer alle sedaner bortsett fra M5. Kun prøvd på bil. (Snek seg inn to skumstoppere med på bilde, men disse er beregnet for fordemperne) Pris: 500kr for begge. RUSTFRI bakluke til E34. Dette er en virkelig sjeldenhet! Har heller ikke modellbetegnelse! Vet ikke fargekoden, men den er svart. Ripe til venstre for BMW-emblemet (synes på bilde nr.4). Pris: 1500kr VVME HID Xenon konvertingskit for H1 lykt fargetemperatur 6000K. Pris: 800kr Bensinrør for E34. Hvis tanken din begynner å lekke, særlig hvis du fyller den helt full, er det ofte fordi disse to rørene begynner å bli rustne. Standard problem på E34. Følger med slageklemmer. Pris: 700 Alt du trenger til å ta service på forbremsene. Passer E34 M50. Følger med alt; 2xskiver, 2xskruer, bremsepasta og bremseklosser. Pris: 1500kr for alt [SOLGT] Bakfanger M5. Bakfangeren er lakkert på nytt og ser veldig fin ut. Den nederste kantlisten er lakkert med en lakk som har flasset litt og er ikke like fin. Bakfangeren har ikke hull for hengerfeste, men mangler listene rundt og dekselet for hengerkroken. Pris: 2000kr. [SOLGT] Helt ny armstøtte for E34. Beregnet for å inneholde kasetter, med lys. Fin selv om man ikke bruker den til å ha kasseter i. Pris: 600kr [sOLGT] DEPO tåkelys til E34. Helt nye. Følger også med bryter for tåkelys foran. Har du det store ledningsnettet ligger det allerede ledninger trukket frem til frontfangeren. Altså Plug 'n Play. Pris: 900 [sOLGT] Har mer, må bare få tatt bilder. Skal oppdatere fortløpende når jeg får ryddet litt mer. Endret Juni 11, 2016 av sigurd_E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyyy Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 hei har du rele til vindusviske motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hei. Har du LKM med delenr : 61.358350375 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hei. Jeg kjøper armstøtte vis du kan sende i post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 sp3edyyy og Paugen92: Kan sjekke når jeg begynner å demontere, men først skal jeg tømme garasjen. A.Sørensen: Jeg kan sende armstøtten i posten hvis du betaler frakt og forhåndsbetaler. Send meg isåfall en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Er int i grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Tsf: Er vist flere som er interessert i grøftelysene. Kan du hente? Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrakadaver Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Hei! Har du M5 diff som passer for e34 535i 92 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 interisert i bremserøret, min lekker på fult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 sneaky12: Har dessverre ikke M5 diff. takZa: Jeg holder til i Drøbak, liten halvtime syd for Oslo. crabfish190: Den er god, har bensinrørene her fremdeles. Bare send en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Oppdatert førstepost med ting som er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Funker lysa i bryteren på grøftelysbryteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå