Gå til innhold

Forutinntatte folk


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har opplevd at folk har en tendens til å vær veldig forutinntatt når det kommer til BMW?

Jeg har fått hør flere ganger om folk som trur jeg driver på med ulovlige metoder for å tjene penger.

Det kommer vel mye av at jeg er bare 18 år, og vanlige folk som ikke bryr seg spesiellet om bil tror at: "BMW, det er dyrt det".

Jeg syns det er litt kjipt at hvis man er ung, og har råd til ordenlig bil, så skal man få ett sånn "narkopusher" stempel på seg.

Det skal ikke vær lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd å få noe kriminelt stempel, men folk tror fort man har mye penger om man har BMW..

Fikk høre mye rart da jeg kjøpte E36en for 4 år siden (var 19)... pappagutt, hadde gjort det stort i IT-bransjen i Oslo (bodde og jobba der da jeg var 18 - tjente hele vanvittige 90,- kroner i timen), og sikkert andre ting. Den siste kommentaren jeg fikk var en uke siden hos ViaNor da jeg skulle få balansert dekkene. Det var ganske rolig der, så jeg satt der og jabba med han som ordna med balanseringen og greier. Vi kom inn på at jeg gikk på skole, og da kom "har du råd til BMW når du går på skole da?". Hallo... det er en gammal E34! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del spm om hvordan jeg har råd til bmw, eller hva jeg skal med en slik bil

Du har jo en av de fineste BMW'ene som er laget. Akkurat den 7-serien er forferdlig fin. Bred og lav, det er rått.

Jeg sparte alle pengene jeg fikk i konfirmasjon, og alt jeg kom over av penger. Etter det tok jeg meg fri fra skole, og jobbet ræva av meg i ett år på Flymuseet her i Bodø... Så da var det bare å la pengene ligge å gro (vel, det var ikke så mye rente å skryt av, men de lå nu der). Så begynte 18 årsdagen å nærme seg, og jeg måtte begynne å se etter bil, det stod mellom to biler: 200sx S13 eller BMW E36... En dag kom jeg over en 92. BMW 320 Coupe til 80.000.... Så jeg slo til. En uke senere var jeg den stolte eier av den første E36 Coupe'en på Tverlandet (liten bosted uten for Bodø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må det være med hvordan folk flest oppfatter BMW. Jeg får f.eks langt flere kommentarer (både positive og negative) nu når jeg i en alder av 37 har en 2003 E46 318d Touring enn da jeg i 1986 var 19 år gammel og kjørte rundt i en 1980 Porsche 928S ](*,)

På den annen side fikk jeg flere kommentarer da jeg for to år siden hadde en original 1997 E36 323i enn jeg får nu...så da så :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...