Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice bil..:) blir d restn av m-tech 2 stylinga på deg eller?

Lurer på hvilket senkesett du har?=)

Ja blir mest sannsynlig resten av m-tech II kittet til neste sommer!

Jeg kjøpte først apex komplett 60/40.. men så bytta jeg ut demperene bak med justerbare korte koni. Skal kansje sjifte foran også snart til justerbare koni.. eller så blir det kansje coilover til sommeren.

Har du tenkt å kjøpt orginalt eller en glassfiber kopi? de selger m-tech 2 (kopi)styling på koed.dk.

Er fronten orginal?:)

Fint å se felgen i fart..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, E30 325 er en utrolig morsom bil, som går godt, og lyden i motoren er bare enorm!

Hatt en slik selv, i 2 dørs, 87 mod - personlig syns jeg dette er den fineste typen men smaken er som baken.

Eh, altså at 2 dørs er den fineste, 88 kom den vel med andre fangere og baklykter, denne modelen er nok ennå penere enn 87 mod.

Syns kanskje ikke angel lys er så riktig, på annet enn E39 og nyere, det andre ser så ettermontert og kunstig ut.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro folkens, har kun kutta av han det ene øret. Har ikke fyllt igjen emblem hullet i panseret! Har bare ikke satt i nytt emblem, det gamle var så stygt. Får nytt emblem neste uke :wink:

Det første jeg også gjorde da jeg hadde kjøpt bilen min var å bytte

panser emblemet.. det var jo grusomt.. til og med på en 2001 model..

Forresten så er dette en av de penere 4-dørs e30r jeg har sett..

Ny lakk hjelper alltid.. :P

Men jeg mener du gjorde en stor feil da du monterte angeleyes på e-30.. Føler liksom at det blir for nytt for bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den varme kritikken :)

Steikje gromme bil :D

Var der sveising involvert for å fjerne spor etter listverket? Er listene limt kanskje? Karosseriarbeid er ikke min sterke side..

Jo takk! :)

Jeg kjøpte nye klips til listene etter at jeg tok dei av og lakkerte dei, så nå er listene festa på akkurat samme måte som før og orginalt, med clips!

Har du tenkt å kjøpt orginalt eller en glassfiber kopi? de selger m-tech 2 (kopi)styling på koed.dk.

Er fronten orginal?:)

Fint å se felgen i fart..:D

Jeg får se hva jeg gjør. Først tror jeg at det blir leting etter brukt orginal m-tech II.. om jeg ikke finner blir det nok kopi ja. Har hørt at passformen på dette kittet fra koed ikke er like god som orginal, men regner med det ikke må alt for mye modifisering til!

Frontfangeren er orginal m-tech II :)

Det første jeg også gjorde da jeg hadde kjøpt bilen min var å bytte

panser emblemet.. det var jo grusomt.. til og med på en 2001 model..

Forresten så er dette en av de penere 4-dørs e30r jeg har sett..

Ny lakk hjelper alltid.. :P

Men jeg mener du gjorde en stor feil da du monterte angeleyes på e-30.. Føler liksom at det blir for nytt for bilen..

Jo takk du :)

Ikke alle liker angel eyes på E30 men, det som var litt av poenget med dette prosjektet var å få en clean og litt nyere " look " E30.

Men ringene i angel eyes lyktene er jo i varm hvit farge og ikke blå, så det begrenser litt nye looken. :)

Et bilde ute av garasja, litt dårli kvalitet her men..

Bilepkvelda002.jpg

Og her er m3 hekk vingen med justerbar flapp som skal på iløpet av dei nærmaste dagene. Flappen skal polerast og rensast eller kansje lakkest i sort.

Bilepkvelda006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalinka flaska er også på plass ser jeg :P

Hehe. Hadde ikke rukket og rydda etter helja deer.

Hvilke pærer bruker du i tåkelysa? Ser ut som en perfekt farge kombinasjon med CCFL ringene fra Ebay!

Mener pærene er nåkså normale. Men jeg kan åpne å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for en meget oversiktelig og artig tråd.

slenger meg med her, meget pen e30. en av de bedre :D

mens jeg leste meg igjennom tråden her. så lurte jeg på hva som hadde skjedd med emblemet ditt på panseret. men, fant jo ut av det da.. hehe

også hadde jeg ett spørsmål da:

hvorfor ikke ha emblemfritt foran, når du har det bak? for meg så syns jeg att det på en måte blir litt "halv-ferdig", ikke no kritikk mot deg. men, bare ett spørsmål.

og til slutt.. vil jeg bare få lov til å minne på samtlige på bimmers.no...

det er godt ikke alle har lik smak her i verden, hvis ikke ville ikke slike praktfulle eksemplarer som denne e30'n vært til. takk til alle som klarer å stå på sine egne ben. og ikke MÅ gjøre som nabo'n har gjort.

meget pent eksemplar :D

og velkommen hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for positiv kritikk! :D

Grunnen til at jeg ikke cleanet panseret er at under nedpussingen så ble jeg jævlig syk osvosv pga alt pussestøvet.. og jeg hadde en tidsfrist på meg. Så når jeg ble frisk hadde jeg ikke tid til å begynne å sveise eller tinne og sparkle det på panseret.

Litt stas å ha emblem på panseret og da.. for det viser jo at her er det ekte tysk vare! :mrgreen:

Men nå reiser jeg på sjøen! Når jeg kommer tilbake blir det innkjøping av deler til konverteringen, planlegging osvosv. ADJØ :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...