Gå til innhold

Månedens bil januar 2006


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja falt for Compact jeg også når jeg fikk denne. Har aldri likt det jeg heller. Antenna for jeg se hva som skjer med, men skal få fjernet vindusvisker bak ihvertfall, så kan jo hende jeg tar med antenna i samme slengen. Men blir jo endel lakk jobb av det.

Ikke at det kommer til å skje, men er bare litt nysgjerrig, hva ville dere som ikke liker ferrita'ene mine hatt istedenfor?

Den originale 316 tuten kanskje.. lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! En av Norges mest gjennomførte compacter det her. Første gang jeg så denne, var i 2004 på streetmeet Lidl i Larvik, men da tror jeg en kar fra Telemark eide den? Var iaf bra med power i bilen ;)

Alternativ til eksos, ville enten vært Scorpion eller Eisenmann kanskje.. Er det xenon i Hella engleøynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! En av Norges mest gjennomførte compacter det her. Første gang jeg så denne, var i 2004 på streetmeet Lidl i Larvik, men da tror jeg en kar fra Telemark eide den? Var iaf bra med power i bilen ;)

Alternativ til eksos, ville enten vært Scorpion eller Eisenmann kanskje.. Er det xenon i Hella engleøynene?

Kan vel hende det var Tarjei som eide bilen da ja. Ellers var det vel Marius. Er de som har hatt bilen før meg. Bra med power da, men mer nå.. :D

Slik så den ut når jeg kjøpte den: http://www.gatebil.no/index.php?id=266

(Har jo forandret seg endel)

Er Xenon i lyktene ja.

Mulig det er noe ang Scorpion og Eisenmann, men de kommer ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Seriøst??

Det er jo montert intercooler, fjærbeinavstiver, lakkert lippe foran, soting av ruter, alt av stereo, baklyktene, hatt av noen merker og div. Altså mye som er forandret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod mellom facelift baklykter og m3 look når jeg byttet ut de helhvite. Så jeg laget vote her på bimmers, og da gikk m3 look av med seieren. Derfor er det på nå. Og det blir nok ikke noe nye lykter i år ihvertfall. Har andre planer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...