Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er en god ting, det skal jeg innrømme :) Rart med det, men er alltid noe tullball med det elektriske på touringen når det blir kaldt i været.

Bare finne ut av dette ABS opplegget nå, så begynner det hjelpe. Samt fikse bensinmåler + bytte olje.

Der var jaggu tråden blitt hele 100 sider lang gitt! Har jo hatt bilen i 5 år, så er jo blitt litt prat her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rundt tall :) leste igjennom hele tråden for noen uker siden, er ikke farlig å holde på bilen når man har ett slikt eksemplar! :D

Det er hyggelig å høre! :D Ja, det er godt noen tenker slik også, flere i familien min vil jeg skal kvitte meg med den "før det er for sent".. Hehe.. Men man er jo entusiast, da. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke kvitte deg med denne :)

Grattis med 100 sider :applause:

Er det jeg sier også, selv om det i det siste har vært endel småting med den. Men er jo stort sett bare slitedeler og det er greit nok med en 96-modell. Er disse el-feilene som dukker opp jeg ikke liker.

Men bare ifjor byttet jeg dynamo, batteri, klosser foran og bak, vannpumpe, termostat, tåkelyktene og sikkert noe annet jeg ikke kommer på i farta :) Er deilig når ting er bytta og er iorden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ser veldig bra ut, så den på parkeringsplass i Tønsberg for et par uker siden. Men det var veldig mye rust på den nå, nesten hull i flere skjermer. Derfor lurte jeg på om du planer om full renovasjon av bilen slik at den blir helt strøken :-) Lurer siden jeg også vurderer det samme på min E36, spesielt hva det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ser veldig bra ut, så den på parkeringsplass i Tønsberg for et par uker siden. Men det var veldig mye rust på den nå, nesten hull i flere skjermer. Derfor lurte jeg på om du planer om full renovasjon av bilen slik at den blir helt strøken :-) Lurer siden jeg også vurderer det samme på min E36, spesielt hva det koster.

Det er dessverre et rusthull akkurat der hvor venstre bakskjerm møter bakfanger, samt noe småtteri nederst på to dører + skjermene foran har fått rust nederst og litt i buene. Hvor var det du så den? :)

Ja, jeg har planer om å få gjort noe med dette iår, ble dessverre ikke mulighet til det økonomisk ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...