Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det er alltid morro med nyere bil, selv tenker ofte å opgradere min garasje med e39 men når e34 er nyvasket og glinser så blir det tungt å få den bort :lol:

Haha, ja, forstår den godt. Dette er min andre E34. Vil nok tro jeg kommer til å savne denne.

Tror nok bilen min er bra dårlig på glatta pga gamle dekk. Mener på jeg såg i serviceheftet mitt at de er fra 2005 o_O}

Bra hard gummi da ja..auch!

Henter iallefall E39'en førstkommende lørdag. GLEDER MEG!!!:D

Da blir E34'en min stående hos forhandler i Mandal til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Er ikke mange plassene man finner ACS front lenger nå nei.. Har leita en god stund etter det til min E34. Man må nesten finne en bil i tyskland, eller andre steder, dra den inn til norge som delebil, og dra over fangere :( Det er synd ingen lager ACS Replika kit. Ville solgt unna en god del!

Zender lagde jo et kit til E34, som er ganske så fint det og :) Bare å kikke på Ebay og se om det kommer til salgs en eller annen gang. Ha øynene åpne og pengene klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen lager ACS replica kit?

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st20671529

Problemet er bare at ingen av kit'ene ser ut til å være like pene som den originale fronten. :(

Haha. Tenkte i ettertid at jeg har faktisk sett de har snakka om det på BFC. Glemte meg helt. Er litt i ørska idag kan man si.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...