Gå til innhold

::-E87 ///M Le-mans blå-::


 Share

Anbefalte innlegg

Da er det ny bilnøkkel i lomma... :mrgreen: Blir slåsskamp utenfor garasjen her nå, men det er nok Compacten som går av med seieren inntil videre. Den er forresten til salgs, så det er bare å ta kontakt, eller se på FINN!

uqimfsngbir85q7gp601.jpg

Veldig fornøyd med alt sålangt!

Men hva gjør man med hjulskift på disse? Og hva når man punkterer? Følger jo ikke med jekk?! :o Godt det er vår... ;-)

Ellers er det hyggelig med kommentarer og tips:)

Arbeidsliste:

1-Har planer om å få bort antenne først, den er ikke mye pen og se til. (v)

2-Også er det noen lakkriper, vet ikke om jeg skal kjøpe lakkstift eller spray... (sendt til detailer! 111016 - v)

3-Etter dette skal navigasjonen oppdateres, leter etter x, men finner ikke, så må vel sjekke hvor dette kan kjøpes rimeligst... (x funnet! - v)

4-Også er det en dørlist som er revet i stykker, den lurer jeg på om man kan bytte selv? (v)

5-Ny eksoshale (tips??) (v)

6-Sjekk av rustbehandlingen og Dinitrol-behandling (v)

7-Vinterdekk til 17" (v)

8-Nye sommerfelger 18" (v)

9-Solfilm (5000,- for bak og side bak, vil ha side foran også, utgår)

10-Fikse knirk under A-stolpe (v)

11-Deksel under motor (v)


Edit: (v) for utført :applause:


clvsxafhv5881scxl1en.jpg


uqimfsngbir85q7gp601_thumb.jpg
wyxdhf3if7nyu5qt9peg_thumb.jpg
rfui7adb8u702mm5wewt_thumb.jpg
j77h85pdv9poww4oh4go.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror kanskje den leveres med runflat ja, men man skal jo bytte hjul når det blir vinter?? Eller gjør ikke bmw-eiere slikt selv lenger kanskje? Og runflat er jo drit,hva når man har noen bra dekk? Må vel sånn skumshit da, hehe. Og kompressor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har runflat på den fant jeg ut idag, men fant også ut at hjula er FEIL plassert. :shock: Høyre framhjul og venstre bakhjul har byttet plass.... :stupid:

De er 225/45/17 og 205/50/17 tror jeg, medfører omplasseringen noen form for overbelastning eller ekstra slitasje jeg burde være obs på?

Det skal være HIWA som har ordnet dette, skal ned og ta en prat med dem så fort de åpner igjen... :angry:

På hjemmesiden sin under 'Kontakt' har de også lagt under mobilen til en Stian Larsen som ikke kjenner til HIWA i det hele tatt... Hva slags firma er dette egentlig... :roll: Pokker til irriterende sløvt opplegg...

Forøvrig må jeg vel nå også kjøpe en jekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stoppet på HIWA igår, og etter en liten prat med sjefen (gutta var nesten i ferd med å montere tilbake vinterdekk, med pigg!) fikk jeg byttet plass på høyre fremhjul og venstre bakhjul, så da er alt bare velstand! Bortsett fra momentet da, er vel dradd til så hardt man kan glemme å få det av med menneskelig kraft :roll:

Fått meg gummilist på GS idag, så da skal det bli greier med det, til helgen sikkert :applause:

Også har jeg sjekket navigasjon, virker som det var grei pris hos GS, så har bestilt 2010-update... Må forøvrig si at denne navigasjonen fungerer utrolig bra, også tøft at den beregner når man er fremme etc 8)

Så får vi se når det blir penger til en service, vil ta olje, forstilling og filter for veivhusventilasjon.

Antenne har jeg ikke funnet ennå, GS hadde en 'sport-antenne'? Men denne er visst 8", så blir jo ikke særlig redusert. Ellers kunne man visst kjøpe en E46 finne, og mikke/montere på den mot at man mister noe radiokvalitet, men det tør jeg ikke gjøre selv... Skal se litt mer etter den peugeot-antenna tror jeg :)

Og er det noen som har tips til bra tepperens? Trenger noe for å ta diverse flekker rundt gulvmattene.... HVA GJØR FOLKET HER MED DETTE :?:

Så på forrige eiers NSX-R her om dagen også, ikke helt dum den 8) Illustrasjonsfoto av type Honda, så folk ikke tror vi snakker gressklipper, håper ikke dette er for drøyt for folket her inne :wink:

7b9b4qarv7sesj0kono4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Flott bil du har fått der! Få mer bilder av den:)

Har selv en hvit E81 118D med full M-teck og er storfornøyd!:D

Tenkt å skifte felger på den?

Ser du leter etter antenne, jeg fant en fin liten en på BilXtra, 5cm lang eller noe sånt til en billi penge:)

Lite bilde av antenna:

hl4t28coual4cemcuajs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner 2010 update for GPS hos GS... Har du den nye eller gamle iDrive'n? Hvilken årsmodell er bilen din?

Flott bil forresten!

Jeg vet ikke hviken versjon jeg har, bilen er '06... Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Flott bil du har fått der! Få mer bilder av den:)

Har selv en hvit E81 118D med full M-teck og er storfornøyd!:D

Tenkt å skifte felger på den?

Ser du leter etter antenne, jeg fant en fin liten en på BilXtra, 5cm lang eller noe sånt til en billi penge:)

Lite bilde av antenna:

hl4t28coual4cemcuajs.jpg

Næææh! Den så fin ut da, mange mange takk for bra tips!!

Er egentlig ganske fornøyd med sommerfelgene på bildet, men det er piggdekk på vinterfelgene, og de er 16", så kunne gjerne funnet på noe annet der... Noe spesielt du tenkte på?

3-dørs er jo nydelig da, hakket under E82, hakket over min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...