Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Hei! :) bilen din ser veldig bra ut!

har noen spm angående de style 95, har sånne selv, litt usikker på bredde og innpress i farten.. men ser du skriver at de ble orginalt levert på 7serie. måtte du space ut fram? går ikke med fjæra fram til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bitches uten knapper på buksa må få lov til det :D haha

synd jeg ikke fikk med meg streetmeet :( nettopp flytta til haugesund så kunne joina :P

pen bil har du værtfall :) blir konge med style 95!

edit:passer style 95 felgene rett på din da? har du dreid dem opp elns? trodde e39 hadde større senter enn resten av bimmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut!

Er dette de kopifelgene som låg til salgs her på forumet med ET20 ?

;)

Det stemmer! Henta dem i Bergen av en så selgte her inne på forumet!

Hei! :) bilen din ser veldig bra ut!

har noen spm angående de style 95, har sånne selv, litt usikker på bredde og innpress i farten.. men ser du skriver at de ble orginalt levert på 7serie. måtte du space ut fram? går ikke med fjæra fram til meg...

Takk for det! Alltid kjekt å høra! :D

Eg har kje prøvd dei skikkelig på bilen enda, da eg har holdt på restaurere de. Men ser ut som det går fint! Alle felgene er ET20, framme er det 9" og bak er det 10". Blir det problem så bare fjerner eg hjelpefjær, eller spacer litt!

:o#-o stakkars bilen blir brukt som sete jo
bitches uten knapper på buksa må få lov til det :D haha

Synd jeg ikke fikk med meg streetmeet :( nettopp flytta til haugesund så kunne joina :P

pen bil har du værtfall :) blir konge med style 95!

edit:passer style 95 felgene rett på din da? har du dreid dem opp elns? trodde e39 hadde større senter enn resten av bimmene.

HEILT korrekt Mattae! ;) Street meet var meget vellykka! Kjørte kolonne gjennom sentrum 2-3 ganger å lagte total kaos! :lol: Utrolig bra oppmøte! Takk for konge ord! Satser på det blir med Style 95 kant i kant med skjerm! ;)

Senter navet til Style 95 felgene er dreid opp til 74.1mm som er E39 sitt nav. Stemmer at E39 har det største nav'et! Er noke skikkelig drit å leite etter felger, så det meste må dreiest! ;)

Forøvrig med det montert litt lys, folie og US blinkers module idag! Bilder kommer når eg får tatt noken skikkelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har her! Og gleder meg til og se style 95 montert! :) Liker dem meget godt!

Men si meg, hvordan var det og nå tak i boltene på clutch huset når du skulle ta ut motorn?

Må vel til og bytte kasse selv en gang i fremtiden, så lurer litt på der. Spesielt de på toppen :)

Fredrik

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er på tide å gå videre føler eg! Har gjort det eg har råd og vil med bilen! ;)

Engang må det bare ver nok på pengebruk på bilen, og føler eg har nådd det punktet. Har pusla med ideen ei stund og har endelig bestemt meg!

Hehe ser den, følte det samme med E36'en egentlig. Selvom jeg savner den litt :)

Pengebruk på disse er helt vilt, tørr ikke tenke på hvor mye jeg brukte på kebaben.

Regner med vi ser noe nytt fra din side? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å understreke, det er ikkje problemer som er pengesluket. Det er sulten på å ALLTID får kjøpt noke nytt, noke spennande, osv osv! Er rett og slett ein sjukdom! :lol: Ja, er sikkert flere så kjenner seg i gjen i da eg seier! ;)

Bilen må bli solgt først, men er ikkje ferdig med Bimmers av den grunn! Blir ikkje noke anna enn BMW i min oppkjørsel! :D

Forøvrig, vist noken er interessert så er da bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...