Gå til innhold

[E34 M5 S38 stroker] 345mm bremser s14


Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Her har det ikke skjedd så mye egentlig.

Lufta bilen ihelga en tur.

 

Har levert aerodynamic speil, bakrutesenker, breifront grillramme og 4 dører til lakkering ihælga, så regner med det blir montering av det neste helg..

Neste runde med lakkering blir det panser når jeg får skaffet det også tror jeg det blir lakkering av sideskjørt og nederste del av fangere i sølv.

Da jeg leste av fargen fant jeg ut at den ikke er diamantsvart, men mere fjordgrau. Nærmeste treff var en mercedesfarge, men svært lik fjordgrau.

 

 

Skal bytte varmeappatet i den da det bare er tull med styringa på det. Får kun luft til føttene.(største klimaalegget)

Har uansett fjernet aircon. så jeg skal sette inn et standard varmeapparat uten som jeg har liggende.

 

Så må det byttes vindusviskermekanismen. Har en fra en m5 delebil liggende som jeg må bytte litt deler på før monterer da det også er litt slakke på den.

Regner med det er mye jobb å komme til dette, så da må man være sikker på at slipper å gjøre det flere ganger.

 

Etter jeg har fått bytta olje og fått bort en lekasje på oljetrykkføler skal jeg kjøre meg en tur til trondheim å sote rutene, og muligens bytte frontruta.

 

Ang felger blir ACS solgt og skal kjøre med m-paralell denne sesongen, så får jeg se om jeg skaffer noen 18" 3delte hjul til neste år.

 

 

Det er litt om hva som skal gjøres framåver. Har som mål å få gjort dette til Mai, og få tatt en tur på Gs treffet i Trondheim om det er iår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er ACS felger solgt. Kanskje kommer det nye hjul snart :)

 

Så her jeg vært å kjøpt bremsene idag :) Blir vel montering neste helg, da jeg trenger monteringssett. Noe som kostet 1500kr til disse :o

Skal ta av fjærbena med det samme og sveise på ksport.

 

345mm bremser som er nyoverhalt pluss nye yellowstuffklosser

 

M-logoen skal det skiftes farge på btw!

post-44750-0-70442200-1392568377_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...