Gå til innhold

Johns bmw 5-serie park. 540 restaurering påbegynnt!


John90
 Share

Anbefalte innlegg

Litt kjedelig med 17" på E34, men de felgene så rå ut!

Litt mindre gummi, så er du der tenker jeg - og senk som står i stil :D

18" er ideelt synes jeg.

Uansett, feit bilpark du har! :D

Bor i Haugesunds området, kan ikke huske å ha sett denne. Spørs når "før" er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettop 80-20 senkesett med dempere i julepresang til den sånn at eg får den litt meir stance på den :)

Synd eg ikkje får gjort noko med bilane i jula grunnet jobb, men har no og gleda meg til når eg kjem heimatt då :D

Bilen skal bli fiksa oppigjenn! Er nokk av bmw touringer her inne som inspirasjonskilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så den ut da jeg hadde den for to-tre år siden - var i veldig god stand da. Husker ikke så mye til forhistorien annet enn at det var en eldre kar jeg kjøpte den av. Han hadde fått en liten bulk i frontfangeren og kjøpte ny vanlig E34 fanger - derfor har den ikke 540 fangeren. Gikk i Oslo de to årene jeg hadde den.....ikke noe tull med den i mitt eie. Motoren gikk som en klokke, brukte null olje og gearkassen fungerte perfekt. Hadde gått 215.000km da jeg solgte den

bfnywxbo3141rk757kvp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så den ut da jeg hadde den for to-tre år siden - var i veldig god stand da. Husker ikke så mye til forhistorien annet enn at det var en eldre kar jeg kjøpte den av. Han hadde fått en liten bulk i frontfangeren og kjøpte ny vanlig E34 fanger - derfor har den ikke 540 fangeren. Gikk i Oslo de to årene jeg hadde den.....ikke noe tull med den i mitt eie. Motoren gikk som en klokke, brukte null olje og gearkassen fungerte perfekt. Hadde gått 215.000km da jeg solgte den

Sjå der ja! Der såg den jo relativt bedre ut :) Motoren går fremdeles som ei klokke men automatkassa har dog begynnt og lage litt ulyder. Bilen er begynnt og ruste i skjermer, dører, og hjulbuer men dette skal nokk bli pussa ned og lakka oppigjenn :)

Då var det store spørsmålet om koffø det er vanlig front på den løst og :) hehe.

Tør eg spørre kor mykje du solgte den for på den tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du skal sette den i den stand den fortjener igjen.... Jeg kjøpte den for 100.000 NOK, solgte den litt kjapt for 55.000 NOK. Ikke det at bilen tapte seg mens jeg hadde den, snarere tvert imot, jeg er bare litt utålmodig av natur :-). Hva måtte du ut med for den nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkje fleire av disse bilene med årene! ;) Ein kompis av meg kjøpte denne for litt over 1 år siden ifrå stord for 80 000 kr. Siden han ikkje gadd og eu godkjenne bilen igjenn fekk eg tilbud om og kjøpe den for 20 000 kr. So då var det berre og slå til sjølv om eg har nokk biler ifrå før. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott den 535'n! jobber med en som kjenner forige eier av bilen, var vist et STRØKENT eksemplar :)

Den er fortsatt i ganske bra stand. Bærer preg av at brødrene på halsnøy tok skikkelig vare på den :) per dags dato står den vinterlagret i garasjen og venter på bedre tider. Er litt eg vil gjøre med den. Jekkfestene er øydelagte framme på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Til den prisen er det jo muligt og legge litt penger i den og :D

Var det sorte DE lykter på den når du hadde den N.E.W.? Er blitt kvite skilter på den og 19" ac schnitzer type III felger på sommer på den no. Gleder meg til sommeren når eg får vekk dei relativt kjipe vinterfelgane på den. Hehe

Lite bilde av forskjell på vinter og sommer :D

30259_403080916372_526386372_4737482_4868163_n.jpg

Edit: Nokon som veit kor eg får tak i nye endestusser på eksosanlegget mitt? Bilen har tydligvis vært for kjapp for den eine eingong i tida :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...