Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen har nå fungert feilfritt siden tirsdag! Noen ulyder, men det har jeg ikke helt orket å undersøke ennå.

Hadde viberasjoner i mellom 60-80km/t men de har blitt bedre, så nå merker jeg de nesten ikke lenger. Sært.

Ble en helt annen bil når den fikk inn manuell! Automat var jo selvfølgelig godt når man var kjei og sliten, men for min del er det en liten brøkdel av tiden jeg er i bilen. Gleder meg virkelig til vintern nå. Kan bli ekstremt moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må mest sannsynlig bilen stå enda mer.. Var ute og kjørte ista, så skreik det som vanlig ifra vifta, plutselig smalt det, så slutta den å virke helt.. Hva er det som mest sannsynlig er ødelagt da? Selve vifta som sitter bak ekspansjonstanken.

Oj. Mens jeg skreiv det her så var det ei som tok speilet til dama. Sporene i veien viste at dama hadde ligget helt inntil kanten, og hu andre kjerringa midt i veien. Hu spøy ut dritt om at det ikke sjokkerte at det var "ei ungjente" som kjørte og begynte å mase om hvor lenge hu har hatt lappen osv. Faens bitch. Var heldigvis bare speilglasset som knuste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg det!

Har fremdeles en ulyd i bilen. Spesielt rett etter oppstart, fra 30 og litt oppover så 'skriker' det veldig.. Noen som har en ide om hva det kan være?

Høres litt ut som en lager lyd. Kan legge ved video;

EDIT: Youtube er litt treig.. Video'n skal være klar straks..

EDIT2: Der funker video'n for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...