Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det bare og slenge inn en bestilling hos ekstralys.no skjønner jeg ;)Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk

Må nok pent det nå! ;)

Synd de er så dyre der. Ellers hadde jeg bestilt derifra jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er nok det. 6000k 60w led. Hb4. Eller er jeg helt på jordet?

Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk

60W LED til grøftelysa du tenker på ja. De er ikke så gærlig i pris på disse. - Men husk at du må ha Canbus feilmeldingsfjerner itillegg.

Trodde du mente Xenon som jeg hadde serru.. :) Det settet tar de vel 1.590,- for mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, selvfølgelig, du har xenon i grøftelysa ja. Ser jo det nå ;)

Sent from my Samsung Galaxy Note 3 using TapaTalk

 

Jupp! Vurderte LED først, men siden LED pærene inkl motstanderne kommer på ca 1.000,- inkl frakt så er det samme pris som xenonkittene jeg kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du kjøper disse kittene? :)

 

Tar inn alt av LED pærer og xenonkit selv :) Har en leverandør som skaffer canbus ballaster til nye biler så man slipper feilmeldinger og blinkende lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge med her! Imponert over dine tidligere biler, og regner med denne skiller seg ut fra mengden til slutt også! 

 

Hyggelig å høre! Bruker aaalt for mye penger på bil hvert år, så blir ikke fullt så mye som skal gjøres på denne.. :)

Mangler å få tonet framrutene samt justerbart senkesett før bilen er tilnærmet ferdig. Frister veldig med BMW Performance bremsene også, men dette er en såpass dyr kostnad så det blir satt under vurdering" :)

 

Men er bare å følge med videre, venter på flere deler som er bestilt som burde ankomme i slutten av denne uken. Bilder kommer fortløpende når ting blir montert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre! Bruker aaalt for mye penger på bil hvert år, så blir ikke fullt så mye som skal gjøres på denne.. :)

Mangler å få tonet framrutene samt justerbart senkesett før bilen er tilnærmet ferdig. Frister veldig med BMW Performance bremsene også, men dette er en såpass dyr kostnad så det blir satt under vurdering" :)

 

Men er bare å følge med videre, venter på flere deler som er bestilt som burde ankomme i slutten av denne uken. Bilder kommer fortløpende når ting blir montert!

Men det er jo det som er gøy også, spesielt når man oppnår slike resultater! 

Planene høres bra ut iallefall! Følger med videre!  :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det som er gøy også, spesielt når man oppnår slike resultater! 

Planene høres bra ut iallefall! Følger med videre!  :geek:

Så absolutt, men planen er leilighet iløpet av sommeren så nå må penger gå til litt andre ting.. :)

Får tru den skiller seg ut litt når den er klar for sesongen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre! Bruker aaalt for mye penger på bil hvert år, så blir ikke fullt så mye som skal gjøres på denne.. :)

Mangler å få tonet framrutene samt justerbart senkesett før bilen er tilnærmet ferdig. Frister veldig med BMW Performance bremsene også, men dette er en såpass dyr kostnad så det blir satt under vurdering" :)

 

Men er bare å følge med videre, venter på flere deler som er bestilt som burde ankomme i slutten av denne uken. Bilder kommer fortløpende når ting blir montert!

 

Du kan komme til meg også bytte sideruter foran, de er ferdig lagt med 25% solfilm.

Profflagt og meget bra, karen fra biltilsynet brukte litt tid før han fant kanten og ga meg mangellapp........

Så jeg må ta av mine og vise bilen på BT :)

 

Jeg ble litt glad når jeg så du skulle kjøre Y-spoke X5 hjul, for jeg også skal kjøre X5 hjul men style 132 samme specs..

 

Hvordan innpress skal du kjøre? (spacere) (jeg skal ha på 225/35 og 255/30) 

skal prøve 20mm bak ET25 og 10/15 foran ET38/33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...