Gå til innhold

Biltema slitedel-garanti


hon
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte to stab.stag-lenkearmer framme til min E39 på Biltema i mai i 2013. Har kjøpt denne type deler til andre biler og vært fornøyd med holdbarhet i forhold til pris. De andre jeg har hatt har holdt i 3 - 4 år.

 

Nok om det... De jeg kjøpte til BMWen derimot har allerede sprukket i gummihetta rundt kulene. Ingen slark i selve kula ennå.

Jeg ringte Biltema og de sa at garantien på slitedeler gjelder ikke hvis delen ikke er montert av autorisert verksted. Jeg har et par andre ganger reklamert på både Mekonomen og Bilxtra med positivt utfall. Men ikke på Biltema altså.

 

Mange som tenker at jeg har meg selv å takke siden jeg valgte å handle på Biltema, men jeg vil ikke ha en slik tråd.

 

Hva sier kjøpsloven om dette? Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema

tumblr_m2x4pumgDG1r1ub1k.gif

Kjøpte min siste mer avanserte ting (da eksluderer vi skruer ol. som jeg til nøds kan handle på Biltema) når jeg ble skjelt ut etter et kjøp av et lyskasterstativ. Når jeg åpna stativet var ene teleskopstanga kjørt så hardt nedi stanga under at man ikke fikk heva stativet. Dro tilbake og forklarte i en blid tone hva som var defekt med varen. Makan til tøv og tull hadde gubben på 50 år bak kassa aldri hørt om. Dette hadde jeg gjort med overlegg for å å få en ny vare [-(

Generelt lite hjelpsome og sur betjening i skranken for bildeler. Nei takke meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...