Gå til innhold

Blade sin 2013 F31 318d - Melbourne Red


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Gabz, hvis det stemmer så kan jeg heller kjøpe opp et lager med frontfangere tror jeg, hehe..

Får godkjent luftfjæring her jo. Dyrt, men er mulig. Vet om en grisestygg Passelat med det godkjent i vognkort.

Hvilke kit er det man må ha da? Har du noen eksempler?

Grunnen er fordi jeg har en litt stygg kant som jeg må over for å komme til på parkeringen min hjemme, det hadde vært så greit om jeg kunne hevet og senket for slike ting.

Eventuelt, mener å huske et coiloversett som gjorde dette også, trodde det var Bilstein, men fant det ikke på hjemmesidene deres. Kanskje dere veit?

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til Automote, og de sa jeg måtte nok beregne 100 000,- for å få dette godkjent, da bilen må vises hos TUV i Tyskland først.

Et annet alternativ er KW sitt HLS coiloversett, men bare det alene koster svimlende $9000! Finnes det ikke noen bedre løsninger? Alt jeg trenger er å komme over en stygg kant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bags uten godkjenning ;)

Det går jo an. Bilen er allerede godkjent med senkesett, sjansen for at jeg blir tatt er ikke så stor, med mindre det er en stor teknisk kontroll.

Men så var det montering da, det er jo et rimelig komplisert system, og jeg er altfor lite nøye selv, best at jeg setter det bort til noen som kan det. SSperformance i Skien kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne som har gått rundt Rakkestad distriktet tidligere? Har hvertfall møtt en som ligner noe veldig på denne men med gule tåkelys riktignok når jeg har kjørt RV111

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mye mulig, den er fra Fredrikstad. Han hadde vel standard tåkelys før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel større originalhjul på F30 kontra de eldre er det ikke? Sitter å kikker på dekk, 235/40-19 og 265/35-19 skal vel være midt i blinken her? Noen tips til dekk som er kjent for lite sporing? Akkurat nå så sitter det Mayrun MR500 på den, men kunne tenkt meg noen Michelin dekk eller noen av de kaliberet.

Edit;

Dritt å kjøpe bil for å så reise til utlandet på jobbreise dagen etter, klør etter å få komme meg hjem, fikk ikke en gang tid til å lage meg profil på idrive!

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt felgpakke fra GS. Ble tilslutt GS spilit i 18" med  225/45-18 med Continental piggfritt. Håper ikke 18" bliir seende for småe ut på bilen, blir trist å ta av sommerhjula. Vurderer også å gå opp til 20" på sommer, jo mer jeg ser på det - jo mer "stemmer det" for meg.

 

Uansett, håper snøen holder seg litt vekk enda, fortsatt over en uke til at jeg er hjemme igjen fra jobbreise. Skal ta noen bilder, kanskje det er greit å se for andre også, om noen flere vurderer GS Split på sin F3x. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk tatt noen bilder av denne her om dagen! Nydelig bil, enda finere i virkeligheten! Kjørte som en drøm gjorde den òg. Og kjempehyggelig eier :)

 

Slenger ut bildene her jeg, så blir et bildetungt innlegg. Menmen..

 

VA9Bdjg.jpg

 

treZoAq.jpg

 

AdnomV8.jpg

 

1KTEn1N.jpg

 

VyK1n6b.jpg

 

7bM5a1W.jpg

 

c3pNg8w.jpg

 

LDK2O8H.jpg

 

PxorwLY.jpg

 

wepkLdt.jpg

 

r8GJZwo.jpg

 

h3FFPeT.jpg

 

nkVtCTv.jpg

 

wFFZ1rO.jpg

 

woc5jCF.jpg

 

 

k8YMgeF.jpg

 

j59Unph.jpg

 

rUne1y6.jpg

 

 

Ta gjerne en titt på Facebook-siden min om dere likte dem! :) Her:

Gabz Photography

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, og en fin dag på andre siden av tunnelen. :D
 

Fin farge! kledde bilen godt  \:D/  du kan jo heller bygge om kanten i veien enn å godkjenne luft, blir vel billigere det :stupid:

Fargen er veldig pen, nesten penere i virkeligheten. Mine favorittfarger av BMW akkurat nå er denne og Estorillblå. 
Har lagt fra meg dette med luft, blir for vanskelig å få til, og det tar opp endel plass baki også. Jeg har funnet et lite triks for å komme meg over kanten i stedet, så hvis jeg ikke glemmer meg bort og har dårlig tid - så går det greit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...