Gå til innhold

Min 2016 BMW X5 M50d


figgen
 Share

Anbefalte innlegg

Synes du skal beholde speil husen som di er i sophisto grå :)

tror jeg ville prøvet med titan riller i grillen med sort ramme :)

Du er inne på noe der. Kanskje en god ide! Takk :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg heller ikke sett M-Performance speilhusene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har aldri vært i tvil.. Performancekittet er verdt hver ei krone Ble veldig bra

Når det gjelder speilhusene er de vel like bare i carbon. Jeg har disse på min.

Blir det senk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i tvil.. Performancekittet er verdt hver ei krone Ble veldig bra

Når det gjelder speilhusene er de vel like bare i carbon. Jeg har disse på min.

Blir det senk også?

Har ikke helt bestemt meg, men heller mot carbon speilhusene ja. Senk kommer nok.

Hvor mye er din senket?

Mistet du mye komfort?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er senket med h&r 40mm foran og justert bak.

Dette ble montert før jeg hentet den ut så vet ikke hvor mye det utgjorde på comforten.

Har kjørt andre x5 f15 da, og de var nok litt mere duvete ja. Jeg må ærlig innrømme at sport-modus på understell ikke blir mye brukt siden den er ganske stiv. Er kanskje en likhet mellom senk og comfort-modus vs ikke senk og sport-modus..

Men er ingen problem syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er senket med h&r 40mm foran og justert bak.

Dette ble montert før jeg hentet den ut så vet ikke hvor mye det utgjorde på comforten.

Har kjørt andre x5 f15 da, og de var nok litt mere duvete ja. Jeg må ærlig innrømme at sport-modus på understell ikke blir mye brukt siden den er ganske stiv. Er kanskje en likhet mellom senk og comfort-modus vs ikke senk og sport-modus..

Men er ingen problem syns jeg.

Får vurdere dette mot sommeren. Er enda litt i tvil om hvor mye den skal senkes. Men regner med en blir skremmende lik din. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir leveres med eibach fjærer forran. Senker vel 25mm lavere en orginal m-sport. Disse fjærene ble anbefalt av forhandler som påstod at man ikke merket forskjell fra orginal kun for look..skulle ha Hartge men Hartge var vist nedlakt...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir leveres med eibach fjærer forran. Senker vel 25mm lavere en orginal m-sport. Disse fjærene ble anbefalt av forhandler som påstod at man ikke merket forskjell fra orginal kun for look..skulle ha Hartge men Hartge var vist nedlakt...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for info. Skal sjekke ut disse fjærene. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av figgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
On 9.2.2016 at 7.38, flobben skrev:

var noe med designet på felga som gjorde at de så litt små ut, jeg har 19" borbet på min og får inntrykk av at de ser større ut. 

Ellers grisetøff bil, missunner deg litt for motorvalget, min har bare 3.0d. Så neste gang. :P

Dette er vinterfelgene og de er 19" ja. Har 20" på sommerfelgene. Skal få lagt inn bilder av bilen når de er på.

Angrer ikke ett sekund på motoren. Den overrasker meg ennå. Medaljens bakside er at man ikke kan kjøre i Sport når det blir litt trafikk. Den "lugger" litt for mye til at det er trygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme sommerhjula som du har ser jeg. Gleder meg til å få de på, men går vel ett par måneder til før det er aktuelt. 

Når det gjelder sport så synes jeg den blir veldig masete å kjøre med. Liker meg mest i comfort selv. 

Sport blir kun brukt en sjelden gang og mest fordi den strammer opp litt, men kunne godt tenkt meg responsen på girkassen i sport når jeg har i comfort. Merker fra tid til annen at den blir litt vel treg til å gire i comfort. 

Skulle som sagt gjerne hatt din motor, merker min begynner å kjenne tyngden når man passerer 100, men for all del, den er fortsatt sprek nok. Spesielt kontra konas V70 1.6 diesel. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...