Gå til innhold

min 330e


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med rå bil. Hadde glatt kjøpt hybrid hvis C klasse ble levert med AMG styling - siden de har stasjonsvogn. 

Leste en test hos DinSide som fant ut at ved blandet kjøring var forbruket til plugin hybrid og sånn Toyota/Lexus hybrid det samme. Toyota/Lexus veide betydelig mindre da de ikke dro på en tung batteripakke, og bilen ladet hybrid batteriet hele tiden. 

Plug in er først og fremst billigst hvis man lader hver dag OG passer på å kjøre mest mulig elektrisk. 

 

Men lenger ned i veien - tenker jeg mange blir overrasket over dyr vedlikehold ved feil på batteri eller dårligere lading etc etc. 

Alle duppeditter er jo ekstremt dyre. For eksempel: BlindSpot Assist koster 4500kr å kjøpe ved ny bil. Men hvis sensoren blir defekt - koster en sensor ca 10.000kr....

Endret av MegaOctane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anterialis skrev:

Sluquet, hva er gj.snittsforbruket ditt til i dag? Jeg ser du har M-sport (samme som jeg har bestilt), hvordan opplever du stivheten på 19" hjul?

Har ikke sjekket i det siste, men sist gang jeg trykket meg igjennom lå det på 0,34 mener jeg å huske. Kan sjekke i morgen. Synes den er meget godt å kjøre, har ingenting å utsette på stivheten. Føler ikke det skrangler i tennene over fartsdumper og allikevel er det null båt-feeling i mine øyne, ligger godt på veien. Det føles omtrent det samme som min gamle E92 330d m-sport med 18".

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.5.2016 at 9.30, Anterialis skrev:

Hva betalte du for sort grill og arbeid?

 

Har ikke kontrakten her akkurat nå men mener det var rundt 1.500,- eller noe slikt. I hvert fall under 2.000 og over 1.000 husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått og akseptert et tilbud på 1500 inkl. arbeid fra forhandler (sorte nyrer), jeg syns den prisen var veldig bra! Da høres det ut som prisen er lik =)

 

Begynner å glede meg noe voldsomt nå... Bilen går i produksjon til uka. Husker du hvor lang tid det tok fra bilen din gikk i produksjon til du kunne hente den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anterialis skrev:

Jeg har fått og akseptert et tilbud på 1500 inkl. arbeid fra forhandler (sorte nyrer), jeg syns den prisen var veldig bra! Da høres det ut som prisen er lik =)

 

Begynner å glede meg noe voldsomt nå... Bilen går i produksjon til uka. Husker du hvor lang tid det tok fra bilen din gikk i produksjon til du kunne hente den?

God morgen! Nei, fulgte ikke noe med på dette underveis. Jeg bestilte bilen i februar og fikk den levert 7 april om jeg ikke husker helt feil, gikk relativt fort :)

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Vurderer ny bil så denne kommer ut på finn om ikke så lenge (overtagelse av leasingkontrakt). Bilen har ca. 26 mnd og 36.500 km igjen på kontrakten (3 år / 45.000 km opprinnelig). Ta kontakt med meg på 93268630 hvis du er i markedet for leaset 330e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...