Gå til innhold

E39 facelift og diverse øk


RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en vanlig prefacelift fanger i aspensilber som du kan få kjøpt billig med noen skraper.

Originale facelift fangere er ikke ofte for salg. Dette er med tåkelykter og. Pluss jeg har selv betalt en del for lakkeringen. Men bruker den selv på en annen bil.

Det er mye dårlige M5 fangere der ute som sprekker lett hvis de er borti noe. Originale M fangere koster mye. Det koster fort 2.000 kr å få lakkert fangeren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har preface fanger på bilen men tenkte oppgradere til facelift siden jeg bestiller Alpina leppe men. Jeg får se hva det blir til lakkering er noe jeg tar selv uansett så prisen blir ikke for drøyt. 

 

Ja nei den M fangeren er original som jeg har fått tilbud om men ser helst for meg at bilen ikke skal gjøres om til M look da jeg allerede har bil med full M pakke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stig. skrev:

mener den er hel å grei, dog sitti på en bil som ha rulla over 300, så jeg får se om den ikke har masse sprekker å sånt. 

nei er åpen for bud jeg, kan evnt ordne med frakt også, dog denne er mørke grå/svart.

Eh ja jeg og bud er så dårlig at det er til og le av. Så jeg slenger bare ett bud fram. 500? 

Hvor holder du til egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...