Gå til innhold

Musikk over bluetooth-problemer


 Share

Anbefalte innlegg

Hallo hallo!

Har nettopp mottatt min 2017 F48, kjempefornøyd, men opplever noen problemer med avspilling av musikk via bluetooth. Har en del sanger lagret lokalt på min HTC One M9, og har koblet opp mobilen via bluetooth mot bilen. Får ringt via bluetooth, ingen problem. Ved første gangs forsøk på å spille av musikk via bluetooth, var det ingen problemer. Fikk spillt av all den lokale musikken jeg hadde lagret på mobilen. Skulle overføre flere sanger til mobilen, og så at musikken lå litt hulter til bulter lokalt, så jeg overførte all musikken til en felles mappe. Neste gang jeg skulle prøve å spille av musikken i bilen, så kunne jeg kun velge mellom 2-3 sanger. Koblet så mobilen til PC igjen, for å se om det var noe spesielt med disse sangene - fant så ut at disse 2-3 sangene, var sanger jeg ikke hadde flyttet på etter jeg spillte av musikk første gangen via bluetooth. Flyttet så disse over til musikk-mappa og så koblet opp mot bilen. Da finner jeg ingen sanger. Koblet mobilen til PC og flyttet tilbake alle sangene der de opprinnelig lå på mobilen da jeg fikk spillt av musikk  første gang. Koblet opp mot bilen igjen, og finner fortsatt ingen sanger! Har prøvd å fjerne paringen både via bilen og mobilen, koblet opp på nytt, men fortsatt ingen sanger tilgjengelig.

Noen som har noen forslag hvorfor bilen ikke finner noen av sangene på mobilen plutselig via bluetooth? Selv om sangene ligger lagret på samme område som da det fungerte første gangen? Er det noen måte å tvinge en re-discovery av sanger?

 

Setter virkelig pris på tilbakemelding, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på min bil, som ikke har bluetooth, var det med egne ledninger tilpasset Ipad/ Iphone i midtkonsollen. Apple og BMW virker å ha en greie, kanskje det er der det ligger? Om du ikke er avhengig av å bytte sanger er det vel bare å koble en aux fra telefonen og i den nevnte midtkonsollen? Vurder å prøve ut tilsvarende musikkliste via bluetooth med en Iphone og se om det kan være en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...