Gå til innhold

!!M52b28 ØK!!


///Mathias
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har M52B28 motor fra E36. Vet ikke om du har lik motor fra før eller ombygging på gang. Har du 320 eller 323 motor passer motoren rett nedi. Denne motoren kommer fra 328 aut. Ledningsnettet er likt på 320.323 og 328 M52. Har kanskje manuelt ledningsnett.

Motoren skal være kjørt ca 230.000 km, og jeg har papirer hvis du trenger det hos Biltilsynet. Prisen avhenger av hvor mange deler som skal følge med. F.eks starter, dynamo, servopumpe, luftmassemåler, styringsenhet med EWS modul og chip.

Motoren befinner seg i Stavanger, men jeg kan skaffe frakt direkte til deg i Drammen for mellom 800 og 1.000 kr.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
On 5.2.2017 at 21.39, Eirik Viste skrev:

Hei. Jeg har M52B28 motor fra E36. Vet ikke om du har lik motor fra før eller ombygging på gang. Har du 320 eller 323 motor passer motoren rett nedi. Denne motoren kommer fra 328 aut. Ledningsnettet er likt på 320.323 og 328 M52. Har kanskje manuelt ledningsnett.

Motoren skal være kjørt ca 230.000 km, og jeg har papirer hvis du trenger det hos Biltilsynet. Prisen avhenger av hvor mange deler som skal følge med. F.eks starter, dynamo, servopumpe, luftmassemåler, styringsenhet med EWS modul og chip.

Motoren befinner seg i Stavanger, men jeg kan skaffe frakt direkte til deg i Drammen for mellom 800 og 1.000 kr.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Denne jeg snakket om 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da vet jeg hvilken motor det er. Denne motoren ble satt inn i en 5 serie jeg har. Men en kompis hogger en 5 serie 528. Han "lånte" en annen 2.8 motor av meg før ferien i fjor. Den fungerer bra og sviver fint. Så den får jeg tilbake igjen. Jeg har 3 serie bunnpannen montert på hans gamle defekte motor. 9.000 kr koster den hvis den blir solgt. Bruker den kanskje selv. Har fått flere forespørsler om motorer i det siste og må finne ut hvor mange biler som ikke settes i sammen.

Hvis du har peiling på motorer og vil ha kontroll på tilstanden inni motoren, er den defekte motoren tilgjengelig. Hvis den manglende kompresjonen skyldes defekte gjenger i toppen, har jeg bunndelen fra M50B25 liggende. Da kan veiv, råder og stempler flyttes over til den andre motoren. Eller mulig at stemplene fra 2.5 motoren brukes siden de er slipt til sylinderveggene.

Du får skrive hvilken bil motoren er planlagt brukt i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...