Gå til innhold

Førerdør låst på e34


Spyver
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle låse opp bilen min, en 93 modell e34. Jeg kunne fra før av bare låse dørene i førerdøren og låse opp dørene i bakluken, men nå når jeg skal låse opp dørene fungerer sentrallåsen på alle dørene unntatt førerdøren. 

Det går heller ikke an å låse opp førerdøren på noe vis, dra i håndtaket på innsiden og utsiden, dra opp låsepinnen på døren, ingenting fungerer. 

Noen som har hatt samme problem før eller vet hva som må gjøres?

 takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti noe ala det samme på en E46, hvor låsekassa gikk i vranglås. Det  ligger en gummipakning rundt låskassa, denne løsna og frøs under vinterføre. Plutselig ville ikke døra igjen. Problemet ble løst med ny kasse, men de ukene var grusomme (måtte klatre over midtkonsollen, det var slitsomt i lengden) :P hva det kan være med din bil vet jeg ikke, men du tror ikke noe i døra har frosset fast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Har vært borti noe ala det samme på en E46, hvor låsekassa gikk i vranglås. Det  ligger en gummipakning rundt låskassa, denne løsna og frøs under vinterføre. Plutselig ville ikke døra igjen. Problemet ble løst med ny kasse, men de ukene var grusomme (måtte klatre over midtkonsollen, det var slitsomt i lengden) :P hva det kan være med din bil vet jeg ikke, men du tror ikke noe i døra har frosset fast? 

Har en mistanke om at det er "deadlock" eller noe som har låst seg, utifra det jeg leste på ei engelsk side 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...