Gå til innhold

Servicehefte? Service 320d xdrive 2015


8370lkn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hadde bilen på service 07.03.17,første service, kjørt 18290km. Skulle sjekke i dag om det var notert i serviceheftet, men fant iike noe slikt i bilen.

320d  x-drive,2015, 

Står i displayet nå at neste service er 02-2018, 27000km

Finnes det ikke servicehefte og er det riktig at det er så kort intervall før neste service.

De byttet olje, filterinsats, filter, motorolje, mikrofilter og  filterhus rengjøring.

 

mvh

Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er elektronisk servicebok i denne bilen.

Serviceboken finnes som en egen undermeny inne i servicemenyen i iDrive. Menyen ligger i toppen over alle servicebehovene og er skjult frem til første service er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, papertiger skrev:

Dersom du går inn i Vechicle Information og Vechicle Status tror jeg det heter, i iDrive, så skal det ligge under Service History. Alt blir loggført der.

Hei!

hvis du spør om servicehefte hos din BMW forhandler, så for du det for den nette sum av et par hundre kroner.

jeg har servicehefte på min F30 fordi jeg har et verksted som er veldig bra og myyye billigere på service enn det Bavaria noensinne vil tilby. Der stemples det, krysses av og skrives under :) eneste du må passe på er å ta med heftet til forhandler sånn at de kan registrere ting i den elektroniske service-boken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...