Gå til innhold

Installere GA6150 Android Stereo GPS Radio med A0579 kabler


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt GA6150 for min BMW E46 2003 modell som jeg skal installere.

I tillegg får jeg snart extra kabler som jeg skal ha snart og de heter A0579 Extension Harness.

Jeg har prøvd å finne koblingsboksen som vist på instruksene på bilde i bagasjerommet, men jeg finner det ikke.

Er det noen ande som har installert lignende eller hvor finner man denne koblingsboksen for å koble A0579 kabler ?

Bildene ligger vedlagt.

 

Tusen takk for alle tips og svar.

image.png

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på det samme gjelder på E46, men på min 2002 E53 som jeg gjorde det samme på. Så trengte jeg ikke ha å bruke den lange kabelen da jeg ikke hadde DSP systemet. Jeg kunne koble alt sammen til foran med den "korte" varianten av kabelen som lå i boksen. Eneste jeg måtte huske på var å få satt "strøm" på antenna og forsterkeren.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du extensions i det hele tatt? sikker på at det ikke bare er plug'n play? Hvis du har navigasjon fra før så må du koble baki, hvis ikke kan du koble rett i spilleren. Jeg gjorde hvert fall det på min 2002 mod uten navi. En kamerat koblet også framme i bilen, han hadde liten navi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...