Gå til innhold

Senk av E92 M3


jensky18
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg har nylig bestilt Forgestar F14SDC til M3'en, men er veldig usikker på hvor mye jeg skal senke bilen. Jeg er opptatt av å fortsatt kan kunne bruke den som en 'M3' men den er jo veldig høy originalt.

Jeg ser jo at 95% av det som ligger ute er 25mm senk fremme og 15mm bak...

Er det noen som har erfaringer eller bilder hvor dere vet specs på senken? Jeg er ikke serlig fan av blodSenk, men må ha den en del ned... blir 25/15 nok?

Legger ved bilder av bilen :):)

 

TAKKER for svar :D 

19989426_10212362380401945_19708522607453818_n.jpg

20024097_1980484915526215_1579147817019946879_o.jpg

111_0630.JPG

F14_Super_Deep_1000.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeler.no er forhandler av KW og ST i Norge. Der følger det med TUV-papirer på alt fra de to leverandøreme ifølge hjemmesiden deres. Ser de har ST-fjærer på 20/10mm og et stort utvalg av KW justerbart som du selvsagt kan velge høyde på selv. :) Ellers ser jeg GS og andre har H&R 25/15. Personlig tenker jeg det er nok, jeg liker ikke skamsenk, men akkurat passe slik at hjulene følger hjulbuen pent. BMW har alltid så romslige buer foran, så det er der det trengs mest. Her er en som har senket 1" og det tilsvarer i korte trekk 25mm. Synes det ble bra.

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=456029

(Forresten veldig kledelige felger på den i link).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Marius2002 skrev:

Bildeler.no er forhandler av KW og ST i Norge. Der følger det med TUV-papirer på alt fra de to leverandøreme ifølge hjemmesiden deres. Ser de har ST-fjærer på 20/10mm og et stort utvalg av KW justerbart som du selvsagt kan velge høyde på selv. :) Ellers ser jeg GS og andre har H&R 25/15. Personlig tenker jeg det er nok, jeg liker ikke skamsenk, men akkurat passe slik at hjulene følger hjulbuen pent. BMW har alltid så romslige buer foran, så det er der det trengs mest. Her er en som har senket 1" og det tilsvarer i korte trekk 25mm. Synes det ble bra.

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=456029

(Forresten veldig kledelige felger på den i link).

Takker. Enig i mye av det du sier.

Er jo en veldig enkel løsning å kjøpe fjærer til noen lapper, så faktisk veldig greit ut på bilen du la ved.. :D 

Endret av jensky18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jensky18 skrev:

... , så faktisk veldig greit ut på bilen du la ved.. :D 

Det synes jeg også. Nå var hjulene på denne spacet ut litt, men jeg tror ikke det endrer direkte det visuelle fra siden. Noen synes sikkert det er alt for lite senk og noen synes vel det er nok. Øyet som ser. :) 

En ting er ihvertfall sikkert, det er at du må gå for kvalitet på en M3. Den skal kjøres som du sier. Lykke til i valget, følger med og om det blir senk så blir det kult å se resultatet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...