Gå til innhold

BMW modellbiler


Kenni
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå på mine eldre dager så må jeg finne med en hobby. Da tenker jeg å begynne med modellbiler av BMW. Plast eller metall spiller ingen rolle så lenge jeg kan bygge dem selv :-) Har googlet litt, men finner ikke de jeg ønsker mest. Ønsker "original" biler og ikke racer utgavene som det er en del av.

Er det noen som vet hvor det er godt utvalg av dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byger selv plastmodeller av biler/lastebiler og en del kjøretøy fra WWII. I plast er det vanligst og best utvalg av biler i skala 1/24. Sjekk f.eks. her:

http://www.hobbyeasy.com/cgi-bin/i8_user_page.cgi?a=advance_search_result&page_size=10&page_number=1&keyword=BMW&category_code=AU24K

Ellers finner du nok en del BMW hos hannants.co.quk. Har selv handlet med begge mange ganger og det er dønn seriøse aktører. I Norge er det vel Smallsize (Smallsize.no). 

Lykke til med en spennende hobby :-) Det finnes et stort utvalg av ettermarkedsdeler for oppgradering av de ulike settene også. Sjekk gjerne ut IPMS Norge (ipmsnorge.org) som bl.a. har et godt forum med flere dyktige bilbyggere. Der er det mye inspirasjon å hente.

Endret av StopAndGo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...