Gå til innhold

Forslag til coilovers BMW e90


BMW124
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt og kjøpe coilovers til min BMW e90 m-sport. Hvilke merker er å anbefale? Tenker justerbart på høyde, hardhet og rebound. Helst av typen rustfri, da bilen blir brukt hele året.

Prisklasse mellom 12-17000 kr (Ish)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BMW124 skrev:

Virker som KW er av bra kvalitet ut fra hva jeg har lest på nett. 

H&R monotube er kanskje av samme kvalitets klasse?

 

Angående kvaliteten på H&R kan jeg dessverre ikke uttale meg. Venter forsåvidt på mitt kw v1 sett. Bildeler.no fører blant annet KW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tennbrikket skrev:

Angående kvaliteten på H&R kan jeg dessverre ikke uttale meg. Venter forsåvidt på mitt kw v1 sett. Bildeler.no fører blant annet KW.

Takker for innspill. Mye forskjeller fra KW v1 og v2 ? 

Tenker da komfortmessig vil ikke miste komforten som m-sport understellet oppleves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BMW124 skrev:

Takker for innspill. Mye forskjeller fra KW v1 og v2 ? 

Tenker da komfortmessig vil ikke miste komforten som m-sport understellet oppleves.

Det er jeg usikker på, jeg valgte v1, etter forslag fra andre forummedlemmer her inne. V2 er fint for de som liker å stille hardhet, men de fleste trodde at man kom til å stille inn hardheten lik som det v1 leverer. V1 skal visst være ganske bra balansert. Jeg har org m sport understell på e46en, og må si jeg gleder meg til å kjenne hvordan kw føles ut i forhold. Hadde jeg skulle kjøpt til en m3 så hadde jeg nok valgte v3, men til min egen 320D automat så tror jeg v1 holder i massevis, er tross alt en daily driver.

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...