Gå til innhold

E34 Briliantrot wagen *Solgt*


Anbefalte innlegg

Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate :)

Fikk pakke i posten her om dagen:)

c15a698c-26c4-b441.jpg

c15a698c-2700-c3fd.jpg

c15a698c-271b-9773.jpg

c15a698c-2730-4644.jpg

Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks

For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv :)

Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg

c15a698c-2956-5184.jpg

Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ...

c15a698c-29a4-54b9.jpg

Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens ..

c15a698c-2a14-8074.jpg

Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. :D gromlyd ifra sekseren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate :)

Fikk pakke i posten her om dagen:)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks

For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv :)

Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg

[ Bilde ]

Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ...

[ Bilde ]

Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens ..

[ Bilde ]

Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. :D gromlyd ifra sekseren !

Det er bare og bruke en eksos skjøtemuffe istedenfor, er 2 "typer" innfesting bare... trenger ikke være utapåliggende... slipper du sveise... Bmw gjorde dette orginalt på noen e34 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , glemte å legge til at jeg nå har sotte på eksosanlegg, brukte en skøtemuffe og to klemmer, ble bra!

Godt å roa ned bilen nå, merka det ble tungt i lengden, vokna naboene når jeg startet bilen. ^^' fikk høre det :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ble ikke bilen solgt likevel? :)

nei :/ fått mange rare bytteforespørsler, bla en som ville ha karosseriet til m5 motoren hans, ville bytte min mot en time attak, gatebil racer, mitsubishi evo 2? med mellomlegg fra min side, nei off.. og en annen som ville bytte i en e38 v8 7 serie.... fikk litt lyst på en 7er... men en del som måtte gjøres.

han ville iallefall ha bilen ;) så når/(hvis) han får solgt den, så blir det handel fra han ;)

i verstefall, beholder jeg den og gjør den mer strøken ;)

Du som kjører denne her ja :-)

jupp jupp, hva du kjører du? :)

ble ikke bremseskift :( den ene av de to boltene som holdt fast calipteren der var hodet ikke helt i form... skal prøve med muttertrekker med trykkluft til uka, håper det virker, ellers må jeg borre ut mutteren.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjørt på en stund siden lappen min forsvant, men har en e39 som står å venter på meg i garasjen en liten måneds tid til.. :-)

Den er kjip :/ om 4 dager har jeg hatt lappen i 2 år :P da blir den "herda" ikke at jeg har blitt tatt for noe ennå ^^'

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...