Gå til innhold

Tåkelys E46


Robin Stangnes
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! :)

Jeg har nylig montert Mtech2 fanger på min E46 som jeg kjøpte fra Parts24 :) Bestilte uten tåkelys, da jeg kunne spare noen penger på å kjøpe det via Ebay. Men jeg lurer på hva jeg trenger for å montere de? Var ikke montert tåkelys i min originale frontfanger.

Fant dette kittet på Ebay, men skjønner ikke hvordan man skal koble det?
http://www.ebay.com/itm/Fog-Light-Cable-Bmw-E46-3er-Wiring-Loom-Harness-Cable-Set-Fog-Plug-Nsw-/390959640818?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5b0702b0f2

 

På forhånd, takk for svar! :D

 

EDIT
Hvor får jeg tak i et slikt wirekit m/bryterpanel osv. for en rimelig penge?

 

post-82654-0-27214100-1421186950_thumb.j

Endret av Stangnez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre enden skal du ha en kontakt fra de forrige tåkelysa, h8!?

De tåkelysa du skal ha har HB4 pærer. Da trenger du en overgang eller du kan prøve med kabelsko. Av skruer trenger du en en bolt med mutter på baksiden. Vil også anbefale Hamann deksler rundt lyktene eller de vanlige svarte du finner på m3, m5 og div. M-Tech fangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre enden skal du ha en kontakt fra de forrige tåkelysa, h8!?

De tåkelysa du skal ha har HB4 pærer. Da trenger du en overgang eller du kan prøve med kabelsko. Av skruer trenger du en en bolt med mutter på baksiden. Vil også anbefale Hamann deksler rundt lyktene eller de vanlige svarte du finner på m3, m5 og div. M-Tech fangere.

Er på førersiden den kontakten jeg har bilde av er montert, men skal det være en på hver side til hvert av lysene originalt? :)

Var som sagt ikke montert tåkelys originalt på min tidligere. 

Er sånn her jeg har tenkt meg, fikk med den type "ramme" når jeg kjøpte frontfangeren:

 

post-82654-0-54842200-1416516659_thumb.j

Endret av Stangnez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samma ledningen selv, Har ikke den ledningen på andre siden nei. Men jeg har en til på passajersiden, som er koblet til ett eller annet, vet ikke hva.

Men prøv å bruk kabelsko eller noe liknende og se om det blir lys. Og ta det derifra

Okey, skal sjekkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har grøftelys på bilen originalt, har du da bryter til dette inni bilen?

Ja, er bryter til dette inne i bilen. Er også en kontakt på venstre side bak frontfangeren - som jeg har lagt ved bilde av ovenfor :)

Den kontakten regner jeg med at passer på tåkelysene jeg har bestilt, men jeg lurer på hva som må til få å få strøm over til den andre på høyre side. Skal vell gå an å legge opp selv, men da må jeg vell kjøpe en lik type kontakt for å få koblet til den andre lykta.. Må da finnes noe ferdig å få kjøpt, et type kit altså :)

 

Den kontakta jeg har tatt bilde av sitter altså bare fast i et feste nå som den ikke er tilkoblet noe.

Endret av Stangnez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...