Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.


 Share

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å lage en liten sommer tråd om bilen min og det som blir gjort i sommer :)

Bilen min har i mitt eie hatt små men betydelige forandringer i mine øyne og jeg gleder meg til å se bilen ferdigstillt om en måned eller to.

P4161229fixfix.jpg

P4161234fixfix.jpg

Og nå er en ny sesong på trappen. Hartge Kopi felger i 19" er kjøpt inn da jeg fikk en meget(!) god pris for mine BBS CH 19".

M3 fronten er montert,sort skiltramme, Hamann Carbon fiber foglight ducts og AC Schnitzer carbon fiber front leppe kommer i morgen på posten.

5x sorte små AC Schnitzer emblemer, 4x Hartge felg emblemer, karbon GTR panser og karbon CSL bakluke er det som mangler. Videre skal bakfelgene byttes mot noen bredere.

Kommer flere bilder fra litt kulere locations i denne tråden ettersom ting blir gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har trekt i riktig retning :wink: Skulle til å skrive at de AC emblene manglet her men det har du skrevet selv. Blir prikken over "i"-n.

Lurer på om salget av CH'ene var et lite skritt tilbake? Men bevares, Hartge felgene er lekre de og! :)

Hvis jeg skal være veldig pirkete, hadde jeg byttet sideskjørtene mot M-tech 2 skjørter.

Ellers en veldig pen bil! Liker fargen.

Hva med sorte nyrer? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CH`ene fikk jeg så god pris for at jeg måtte bare selge :) Synes rieger sine er pene og dype, slik jeg liker det. jo, CF grill har jeg tenkt på, men må se det litt ann da jeg synes chromen forann er pent. Takk for fine ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fargen på bildene slik som de faktisk er i virkligheten? Trodde bilen din var mer gullfarget :wink: Men uansett, uvanlig farge å se på en E46, og den tok seg jo ikke så aller verst ut heller hehe

Hva slags emblem er det på trunken egentlig?

Å husk å vaske endepottene på undersiden også neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fargen, er som alle farger, den varierer med lyset, jeg var heldig nå, i det lyset så så den litt mørkere ut enn hva den er i en annen vinkel osv .) når karbon delene kommer på og fronten er lakkert kommer det front bilder! er ACS emblem forann og bak! og du, endepottene var rene, men 2-3 dager uten vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Code; rutene er sotet profft og har blitt stoppet 3-4 ganger, di har aldri sagt noe på det.. :) takk skal du ha!

Torek; takk og i ligemåde :) M3 fanger står på, er ikke lakkert :/ ACS leppe i carbon og Hamann luftinntak for fanger kommer på i neste uke :) da kommer det fler bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...