///M power Skrevet August 4, 2003 Share Skrevet August 4, 2003 Finnes ikke det aktive medlemmer her???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2003 Share Skrevet August 5, 2003 Desverre ganske slapt. Trenger flere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 5, 2003 Forfatter Share Skrevet August 5, 2003 jeg kan hjelpe med en ihvertfall, som er aktiv når det gjelder bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 And here i am. Jeg elsker bmw. Liker E30-E36-E46 coupe-E65-E60 og mange andre modeller. 8Serien er en heftig bil. Så en i sverige utafor anlegg butikken. Den var så rååå. Jeg elsker motorlydene på M bilene Jeg liker 1:BMW 2:Mercedes Benz 3:Amcar Jeg tror min første bil vil være en E30 320 eller 325. Så E36 Coupe. Så Merce C124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 Forresten hvor masse brukere er det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 Forresten hvor masse brukere er det her. For øyeblikket 97 registrerte på forumet (står på forsiden til forumet), men laaangt fra så mange aktive. Desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 Oki Doki Håper de begynner å skrive igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvor mange brukere har vi nå da GUNNAR..Etter 3år...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Trodde faktisk det var mer enn 97 registrerte her. har også lagt merke til at det er ganske slapt med svar her i det siste.. før fikk man svar på alt som hadde med teknisk å gjøre som regel innen en halvtime, nå tar det mye lengre tid hvis man i det hele tatt får svar.. men men.. får håpe det blir mer aktivt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Trodde faktisk det var mer enn 97 registrerte her. 3172 idag 97 i 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Bimmers har helt klart etablert seg som en seriøs internetside med BMW relaterte fora. Pr. skrivende stund er det skrevet 201158 innlegg og det sammen med 3172 registrerte brukere bekrefter påstanden. Jeg vet ikke hvor mange unike hits bimmers har pr. dag/mnd, men det tror jeg er ganske mange... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Har i høyeste grad blitt et seriøst forum. Når en tenker på hvor mye jobb som ligger bak noe slikt som dette er det en meget prisverdig jobb Gunnar og alle moderatorene gjør. Forumet er MEGET bra. Kunne tenkt meg flere nyheter! Synes også det er "dårlig" at månedens bil ligger ute lengere enn en måned. Her mener jeg et det bør skiftes bil/bilder hver kalendermåned. Det burde også ligge tekst (i form av en "reportasje") i tilknytning til månedens bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Synes forumet her er meget bra. Man får som regel svar på det meste man lurer på, spesielt ang. BMW men også slikt som polering... At det kan bli flere aktive brukere er helt klart, så vi får alle kjøpe bimmers klistremerker og sette på bilene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Trodde faktisk det var mer enn 97 registrerte her.har også lagt merke til at det er ganske slapt med svar her i det siste.. før fikk man svar på alt som hadde med teknisk å gjøre som regel innen en halvtime, nå tar det mye lengre tid hvis man i det hele tatt får svar.. men men.. får håpe det blir mer aktivt snart denne tråden ble startet i 2003 altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ahaha, ble faen med litt skeptisk da jeg leste at det var kun 97 registrerte medlemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå