Gå til innhold

Hvorfor akkurat BMW.....

///M power
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sjekket det selvfølgelig før jeg uttalte meg, synes det virket litt rart. Vet den har alu karosser osv. Men har jo litt peil på bil. Ingen vanlige sporstbiler med så pass effekt og kjøreegenskaper veier 1076 KG.

Må skille mellom vekt med og uten sjåfør. Fant vekt på 1370-1390 på NSX så må man trekke fra 75 kg. Veier omtrent akkurat like mye som en 328i :wink:

Joda... den siste utgaven av NSX har imidlertid kun 276 HK, men den klarer allikevel 0-100 Km/t på 5,5 sekunder (topphastigheten er 272 Km/t) og det er ikke langt etter E46 M3... så noe må det vel være med NSX... :wink:

Har du forresten hørt om Ascari KZ1 V8 (sorry for å drive tråden mot "OT") ?... den har en modifisert S62B50 motor fra E39 M5 på 500 HK. 0-100 Km/t går løs på 4 sekunder blank og topphastigheten er 304 Km/t.

http://www.ascari.net/

kz110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo har sett den på TopGear eller Fifth Gear.

Finnes jo lette superbiler.. ned mot 1100 kg og masse hestekrefter.. men da snakker vi om litt nyere karbonfiber biler med litt høyere pris enn NSX.

Og NSX er dribra bil.. helt klart.. mange bra Honda'er.. S2000, Civic Type-R, Integra (magnesiumfelger som standard).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...